שר הדתות ביקר באשדוד: "מועצה דתית לתפארת"

השר יעקב אביטן ביקר היום באשדוד וערך סיור עם הרב עובדיה דהן העומד בראש המועצה הדתית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 
השר לשירותי דת הרב יעקב אביטן ערך ביקור מקצועי במועצה הדתית. עם כניסתו לבנין המועצה, קיבל את פניו יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן בברכת ברוכים הבאים וע"פ בקשתו הגיעו לקבלת פנים אצל הרב הראשי רבי חיים פינטו אשר מכירו משכבר הימים וסיפר לנוכחים על הזיכוי הרבים שעושה במשך שנים רבות באשקלון וציין את יחוסו הגדול לנצר שושלת רבנים וצדיקים, בסקירה קצרה הציג הרב פינטו את העבודה החשובה במועצה הדתית בכל ימות השנה. השר הרב אביטן אמר בפתח דבריו כי אשדוד זכתה בראש המועצה דתית מיוחד משכמו ומעלה וזה סוד ההצלחה כאן שהביא לאחדות ושיתוף פעולה של כל הרבנים יחד ויחד עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. הרב פינטו בירך את השר הרב אביטן שיראה ברכה בכל מעשי ידיו.
 
משם פנה ללשכתו של הרב יוסף שיינין רב העיר שקיבלו ובירכו בחביבות רבה ותיאר בפניו את העשיה המבורכת במערכת הכשרות בפרט ובמועצה הדתית בכלל ושעל הכל מנצח הרב עובדיה דהן בהצלחה מרובה, בשירות מעולה בכל תחומי המועצה בצורה נפלאה.  
 
בלשכת יו"ר המועצה"ד הרב עובדיה דהן נפגש השר עם סגל פמליתו והעלו נושאים העומדים על הפרק בפרוייקטים שונים של המועצה הדתית שהתעכבו לאחרונה. הרב דהן הגיש לשר חוברת ובה מובא בהרחבה ובפירוט מלא על כל פעילות המועצה מאז התפרצות הנגיף עם מתן שירות לתושב בכל המחלקות ללא יוצא מן הכלל, השר שמח על הדברים וציין כי הוא שמח כשמגיע למועצה דתית ברמה שכזו אשר לא שוקטת על שמריה לרגע.
 
משם נסעו לבנין העיריה, שם נפגש השר האורח הרב אביטן עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בלשכתו יחד עם יו"ר המועה"ד הרב עובדיה דהן וממ"ק ראה"ע אבי אמסלם, יחד עם חברי המועצה מטעם סיעת ש"ס המקומית. במהלך הפגישה ראש העיר תיאר את ההישגים הגדולים של העיר נגד הנגיף שעשו בעיריה עבודה מקצועית וב"ה אנו מודל מנצח מקצועי ברמה גבוהה ביותר  להתמודדות עם הנגיף.
 
השר אביטן שמח לשמוע את הדברים, והביע את רגשותיו על כך שהוא אורח בעיר אשדוד, וציין לשבח את עבודתו של ראש העיר שאכן הגיע להישגים מרשימים בתחומים רבים, וזאת אודות לאחדות הנפלאה ועל שיתוף פעולה מלא.
 
עוד ציין לשבח על המועצה הדתית שהיא לדוגמא ולסמל ועל כך מגיע ישר כח מיוחד לעומד בראשה הרב עובדיה דהן זה משמח לראות את ההרמוניה המשותפת בין הרבנים הראשיים והעובדים ואכן מדובר במעצמה כשלעצמה העושה עבודת קודש.
 
בהמשך הסיור, השר יצא בלוויית מארחו הרב עובדיה דהן לביקור בשני מקוואות טהרה ברובע יב' וברובע יא', שם התוודע למקוואות ברמה גבוהה ושמח לראות את עבודות הבניה השיפוץ המתקדמים בקצב מהיר במקום.
 
משם נסעו לבית העלמין, כשבתחילה נכנסו לציונו של הצדיק רבי משה אהרון פינטו זצ"ל שם העתירו בתפילות לביטול הנגיף מעם ישראל ולהצלחה להמשיך לקדש שם שמים, בצאתו הדליק נר.
 
בבית העלמין ערכו סיור קצר, שם ראה את השיפוץ הנרחב שנעשה לאחרונה, התפעל מהניקיון מאולם ההספדים הממוזג והשילוט הבולט לרווחת הציבור. בדרכו התבקש ע"י משפחה שבאו להתפלל ולומר קדיש על יקירם אך אין להם עדיין מנין, השר ופמליתו מיד נגשו והצטרפו למנין. בטרם צאתו, נכנס לבקר בגמ"ח השאלת לציוד למשפחות אבלים ללא תמורה שע"י המועצה הדתית והתפעל מהארגון הנפלא.
 
בארוחת צהריים מצומצמת שנערכה באולם הרחב שע"י המועצה, נשא השר דברי תורה קצרים ואמר בסיכומו של הביקור: "כבוד ועונג גדול עבורי היה לי היום, שירבו כמותכם בישראל, אני רואה כאן אחדות נפלאה בין הרבנים וכל הצוות ללא יוצא מן הכלל, ראש המועצה הדתית היקר כאן מקדש שם שמים בעבודת קודש נפלאה יוצאת מן הכלל, זו מועצה שיש לנו הרבה ללמוד ממנה באחדות מופלאה ובעשיה מבורכת, נמשיך לעמוד לימינכם בכל עת בהמשך פעילותכם המבורכת".
 
את יומו חתם בכנס רבני קהילות ונציגי תנועת ש"ס המקומית בבית הכנסת "זוהר השלום" בקרית פונוביז'.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן