שרת התיירות בביקורה באשדוד הבטיחה: ״אעשה הכל לפתח תיירות בעיר״

החברה לתיירות אשדוד, בראשותם של שמעון כצנלסון, סגן ראש העיר ומנכ"ל החברה, עופר דרי, אירחה השבוע בעיר את בכירי משרד התיירות, ובראשם השרה אורית פרקש הכהן, מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי, סמנכ"ל המשרד, מנהלי אגפים ,הרפרנטים במשרד האוצר וצוות יועצים בכיר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בישיבה הוצגו בפני השרה ואנשי משרדה החזון התיירותי של העיר, תכנית האב החדשה של העיר שהושקה בברכתו של ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, והפרויקטים התיירותיים שנחנכו בשנה האחרונה – כאשר העבודה עליהם נמשכה במלוא המרץ ולא נפסקה למרות מגבלות הקורונה והאירועים הביטחוניים האחרונים וכמובן את הפרויקטים העתידיים האמורים להתממש בשנים הקרובות..

השרה פרקש, אשר בליבה פינה חמה לעיר, שכן היא גדלה באשדוד והוריה עדיין מתגוררים בה, התרשמה מהתכניות שהוצגו בפניה. "לעיר אשדוד נכסי טבע אדירים, רצועת חוף מהיפות בארץ ופוטנציאל אדיר להיות פנינה תיירותית. אנו נעשה הכל כדי לסייע לכם לממש את הפוטנציאל ולהפוך את אשדוד לאחת מערי התיירות המובילות בארץ" אמרה השרה.

בחברה לתיירות  הודו לשרה למנכ"ל ולכול הצוות ,על כי התפנו להצטרף לסיור מיד בתום מבצע "שומר החומות" ורואים את החשיבות הרבה בהמשך תנופת הפיתוח התיירותית שעוברת העיר.

בתום הישיבה סיכמו הצוותים המקצועיים משני הצדדים על המשך הדיאלוג ועל סיוע ותקציבים שיקצה המשרד לטובת מימון פרויקטים שעומדים על הפרק ושיווקם.

כדי להכיר מעט מן השפע שיש לעיר להציע, הוזמנו השרה וצוות משרדה לסיור התרשמות עם חלק מהאטרקציות שקיימות בעיר שחלקם מופעלות ע"י החברה לתיירות אשדוד. הם החלו את הסיור באוהל הרב תרבותי "חוויית עמים", טעמו ממטבחי העדות והעמים שחיים בעיר, משם המשיכו לפארק אתגרים, סיור בטרקטורונים חשמליים לאורכו המזרחי של נחל לכיש ונסיעה באופניים משפחתיים לאורכו המערבי של הנחל בצמוד לשייט בסירות פדלים שהחלו לפעול בשנה שעברה,  צפו במיצג האורקולי המרהיב והראשון מסוגו בארץ, שנע מבניין העיריה, דרך מרכז מונארט ועד לפארק אשדוד ים וקינחו בביקור בפארק האקולוגי ובמצודה שם צפו במיצג ההיסטורי האורקולי והתפעלו מיופיה של המצודה אחרי עבודת שיפוץ ושימור מקיפה.

"אני מאמין כי כעת, לאחר שהשרה ובכירי משרדה ראו במו עיניהם את המהפיכה שאנו יוצרים כאן בעיר, את תנופת הפיתוח התיירותית, הם מבינים כי עליהם להיות חלק מתהליך זה, שימשוך לכאן מבקרים מהארץ ומהעולם, ויגבירו את התמיכה והמעורבות שלהם בעיר" סיכם שמעון כצנלסון, סגן ראש העיר וראש הסיעה הממונה על תיק התיירות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן