שריפה בדירה ברובע ח' באשדוד בעקבות פיצוץ בלון חמצן : מספר פצועים

מחקירה ראשונית עולה כי בלון עם חמצן רפואי שהתפוצץ בדירה בבניין. חובשים ופראמדיקים של מד״א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה״ח אסותא באשדוד 3 פצועים במצב קל עם סימני שאיפת עשן בהם: פעוט בן חודש וחצי ושני גברים כבני 30.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בהמשך לדיווח הושגה שליטה ע"י לוחמי האש על השריפה בדירה בקומה השלישית. יש לציין שהדירה נשרפה כליל ונזק קל נגרם גם ללובי הקומה. לוחמי האש עדיין פועלים לאוורור הבניין מהעשן.
מפקד המשמרת רשף.מ אלקנה ביטון מסר"כאשר הגענו למקום זיהינו אש ודאית ודירה שבוערת כליל כשדיירי הבניין נמלטים החוצה. התחלנו מיד בפעולות סריקה ולא נמצאו לכודים פרט לחתולה שנלכדה בלב הדירה מול קיר אש. חילצנו אותה מהדירה במקביל לפעולות הכיבוי וללא פגע".

המיכל שהיה בדירה

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף אשדוד הוזעקו לרובע ח' באשדוד בעקבות דיווח שהגיע למוקד איחוד הצלה על שריפה בבניין מגורים. צוות אמבולנס של איחוד הצלה העניק טיפול רפואי למספר נפגעים משאיפת עשן, לוחמי אש פועלים במקום,

מדובר ככה"נ בבלון עם חמצן רפואי שהתפוצץ בדירה בבניין. חובשים ופראמדיקים של מד״א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה״ח אסותא באשדוד 3 פצועים במצב קל עם סימני שאיפת עשן בהם: פעוט בן חודש וחצי ושני גברים כבני 30.

הדירה שעלתה באש

חובשי רפואת חירום במד״א מאיר אביבי ויהודה שושנה סיפרו: "כשהגענו לבניין חברנו לכוחות החירום ונכנסו יחד איתם לבניין המגורים על מנת לבצע סריקות לאיתור נפגעים. בקומה ה-6 אותרה משפחה בת 4 נפשות כאשר שניים מהם סובלים משאיפת עשן קלה. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לביה״ח יחד עם גבר נוסף כבן 30 שהתהלך בחצר הבניין שגם כן סבל משאיפת עשן. אנחנו ערוכים עם אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ לאבטח רפואית את סריקת הדירות ולהעניק טיפול רפואי במידה ויאותרו נפגעים נוספים.“

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן