שרון מרק כובשת את אמריקה ומי האשדודית שפגשה את ראש המוסד לשעבר

כל הרכילות הכי עסיסית באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה עוקבת בקנאה במסעות הלביאה בתפוח הגדול. אז חברת המועצה ויו״ר ׳הלביאות׳ שרון מרק‫, יצאה במשלחת של ההסתדרות הציונות העולמית לניו יורק‫, זאת במטרה להעמיק קשר עם הקהילות היהודיות ועל הדרך גם לפגוש מנהיגות ומנהיגים עולמיים משפיעים.

בין היתר היא פגשה את נשיאת פדרציית ניו יורק, איימי ברסמן, והמנכ"ל אריק גולדסטין, אסף זמיר הקונסול הכללי החדש בניו יורק, שגריר ישראל באו״ם ובארה״ב גלעד ארדן ואחרים. פריחה מחכה למפגש עם כוכבי האן בי איי באיזה משחק כדורסל או אולי את דונלד טרמפ.

עדשת המצלמה של פריחה תפסה השבוע את בני הזוג נעמה שמש אשתובעלה ארז מבעלי חברת ״טופ קאר״, חגגה היום (חמישי) יום הולדת. כמו בכל שנה, גם הפעם ציפור קטנה לחשה לפריחה שארז הבעל מתכנן להפתיע את האשה שאיתו ובגדול…

תאחלו המון מזל טוב, לבנם של אילן אדרי (כוכב ״שנות השמונים״) ואשתו קרן, שבשבוע שעבר, חיתנו את בנם הבכור ארי (מאיר) עם בחירת ליבו מלני בנס בגן אירועים ״דואאה״ בראשון לציון. בתוכנית האמנותית: הזמר והחבר רותם כהן. במוזמנים: חצי אשדוד והחברים של אבאל׳ה מהסדרה.

פריחה שמעה שהודיה שחר מאשדוד, מי שהייתה עוזרת הדוברת לשעבר של השרה מירי רגב והיום עובדת במשרד יחסי ציבור ברמת גן, פגשה בשבוע שעבר בועידת ה׳ג׳רוזלם פוסט׳ את עם יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר. הפה של הודיה: ״יוסי הוא דמות הורסת. מכל הבחינות…״ (לא נגענו).

שמחה בבית משפחת מור יוסף ‫- ג׳אנו. נטלי ויגאל חיתנו בשעה טובה את בתם דיאן. הכלה היא נכדתו של איש העסקים אורי מור יוסף‫ ושל נינה ומאיר ג׳אנו‫. בת 27 ועובדת בבנק מזרחי‫. החתן לידור רוקר עובד נדל״ן. החתונה התקיימה ביום רביעי שעבר‫, באולמי ׳טוסי׳ במגדל ׳עזריאלי׳ בתל אביב. החופה עצמה התקיימה לפני השקיעה על הגג של עזריאלי ברחבת מנחת המסוקים.

לדברי נטלי האמא הנרגשת‫: ״החתונה הייתה בסגנון חינה כאשר האורחים נהנו מהופעתו של בנג׳מין בוזגלו שנמשכה עד חצות. אז עלה להופיע עומר אדם שהקפיץ את הרחבה. בסיום ההופעה ניגן דיגיי לצעירים עד אור הבוקר״. כמה ימים לפני החתונה ביום הולדת של אבי הכלה יגאל, נערך טקס מקווה בביתו של הסבא אורי מור יוסף. פריחה מצטרפת לברכות‫.

 מיקי ארביב מעצבת האופנה מאשדוד‫, חיתנה השבוע את בנה יהונתן עם בחירת ליבו לבנה. החתן בן 27 עוסק ביזמות נדל״ן והכלה לבנה בת 24 בעלת מכון כושר. בני הזוג הכירו לפני 6 שנים והחליטו כאמור‫, להתמסד. החתונה נערכה ביום שלישי האחרון‫, בגן האירועים ׳קולוניה׳. האורחים הרבים נהנו מארוחה כיד המלך, מוסיקה שמחה ומהופעה של הזמר ליאור נרקיס. החופה הייתה מרגשת במיוחד והכלה התהדרה בשמלה שיובאה במיוחד מפריז והחתן בחליפה מבוטיק ׳אמור׳ בכיכר המדינה. על שאר השמלות הייתה אמונה מיקי בעצמה. פריחה מצטרפת לברכות‫.

בועז דריקס, מנכ"ל ביג פאשן אשדוד הזמין ביום חמישי האחרון אמנים, מבקרי אמנות, אדריכלים ואורחים רבים נוספים למתחם BIG FASHION אשדוד לאירוע פתיחה חגיגי של תערוכת פסלים חדשה 'WHEN FASHION MEETS ART’‫.

את אירוע הפתיחה של התערוכה כיבדו בנוכחותם מר גבי כנפו, ממלא מקום ראש עיריית אשדוד, חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכזי קניות, הילה נוי, מנהלת השיווק של ביג מרכזי קניות ואפילו הזמרת דנה ברגר שהגיעה לפרגן לאמה הפסלת אביבה ברגר המציגה אף היא בתערוכה התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב כל יום, בשעות פתיחת המתחם. אוצרת התערוכה: מיכל סדן

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן