שמעון כצנלסון:" בלי הקול החרדי ראש העיר לסרי גמור והוא יעשה הכל בשביל להישאר בכיסא"

כצנלסון מגיב לראש העיר לסרי על סוגיית הקאנטרי ויורד על יו"ר ש"ס באשדוד אמסלם

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סגן ראש העיר אשדוד שמעון כצנלסון מגיב על דברי ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי בסוגיית פתיחת הקאנטרי קלאב שנדחתה. לסרי טען כי נושא הקאנטרי לא פוליטי. "נו באמת, אדוני ראש העיר, אצלך הכול פוליטי. אתה, שרוצה להיבחר לקדנציה נוספת, מוכן להקריב את הקאנטרי לטובת החרדים. כל בר דעת יודע כי עם החרדים יכול להיות שיש לך סיכוי להישאר בכיסא ובלעדיהם אתה גמור. אתה תעשה הכול למען הקול החרדי ולשם כך, תסחור בכל קול שהוא לא חרדי".

ש. למה אתה חושב שזה פוליטי. אם יש ליקויים מה קשור לפוליטיקה?

"לפני חודש, ראש העיר שיבח אותי ואת מנכ"ל חפ"א שאנחנו גורמי הביצוע הטובים ביותר בעיר אשדוד ופתאום עכשיו על מנת לזכות בקול החרדי בבחירות עושה ימים כלילות כדי לעצור כל פרויקט שאנחנו שוקדים עליו מזה שנים. לסרי 15 שנים בשלטון, האם הוא קידם במשך שלוש קדנציות אלה את בניית הקאנטרי? לא! אחרי שנים שאלופי הדיבורים, ראש העיר ומנכ״ל העירייה, לא הצליחו לבנות את הקאנטרי, הם העבירו את האחריות אליי ואל חפ״א. ואנחנו הצלחנו תוך פחות משנתיים את מה שלא עשיתם 15 שנים בלעדינו, ועכשיו אתם רוצים לחזור לעשות כלום?"

כצנלסון גם מתייחס ליו"ר ש"ס באשדוד אבי אמסלם:"תראו באיזה טיימינג מפציע מ"מ ראש העיר מטעם ש"ס, אבי אמסלם, ששלשום עשה סולחה עם ראש העירייה וכבר היום מבקש לנכס את הקאנטרי לעצמו לסיעתו. ולמה? כי ידוע לכל מהם כישורי הבנייה של אמסלם? אמסלם מבין כי קבלת אחריות על הקאנטרי תגרום לו להמשיך לתקוע את הפרויקט עד שיהיה בטוח שהמתחם לא יפתח בשבת – מהבריכה יעשה מקווה, מחדר הכושר יעשה ישיבה, הבריכה השנייה תופרד לשחייה מגדרית. והציבור החילוני? הוא ימשיך להמתין שהעיר הזאת תתחיל לשרת אותו. אני מכיר את כישורי הבנייה והניהול של אמסלם ואני בטוח כי יעמוד הוא במשימה."

ש. זימנת מועצה מיוחדת בעניין והחתמת חברי מועצה. מתי היא תתקיים?

"15 חברי המועצה שהחתמתי לזימון ישיבת המועצה שלא מן המניין אמורים לייצג את הציבור החילוני בעיר. אנחנו הרוב במועצה – לכן הכול אפשרי. רק ביחד אנחנו ננצח. אנחנו דורשים לזמן את המועצה שתאשר את פתיחת הקאנטרי. ואני פונה לחברי מועצת העיר, עכשיו אתם צריכים להחליט – או הולמס פלייס או דוס פלייס.

כל חבר מועצה שיצביע עם ראש העיר על מנת להחזיר את הקאנטרי לעירייה – משרת את האינטרס החרדי לתקוע את פרויקט הקאנטרי ואת פיתוחה של העיר אשדוד".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן