שמעון אלקבץ פרש מגלי צה"ל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה רוצה לספר לכם על המהפיכה הגדולה שעשה מפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ, (בעבר תושב אשדוד שנים רבות), שסיים בשבוע שעבר  קדנציה מפוארת בגלי צה"ל  של 4 שנים. בארוחת פרידה שעשו לאלקבץ בירכו אותו אבשלום קור, יורם רותם, חיים לוינזון וכן שדרנים כתבים ועורכים שהעלו על נס את תקופתו כמפקד גלי צה"ל. עוד פירגנו ובאו לברך: ישי שנרב וישי הולנדר מתכנית הבוקר ׳נכון להבוקר׳, יוסי אסולין ואמיר איבגי מ׳יומן הצהריים׳ (איבגי מונה על ידי אלקבץ להיות ראש מחלקת החדשות), עינב קרנר תושבת גדרות, כתבת תעופה ותיירות- ועורכת מהדורות ואלעזר בן לולו מפקד קורס העיתונאים ועורך ומגיש מהדורות.

במשך הקדנציה שלו שנמשכה כאמור ארבע שנים, אלקבץ התמקד בחיזוק הפריפריה, דגש על מיגוון קולות, עידוד גיוס מתנדבים לשירות בתחנה (שליש מהחיילים הם מתנדבים על רקע רפואי). אלקבץ התמודד בפיקוד על גלי צה"ל במהלך ארבע מערכות בחירות, תקופת קורונה ואש בדרום.

בני משפחתו ובהם אשתו ענת והילדים: נדב, גיא, נועה והנכדים המקסימים הגיעו לברך אותו.

פריחה שמעה שלאלקבץ מספר הצעות עבודה בתחום התקשורת, בתחום החינוך ובמשרד ממשלתי גדול. כעת הוא יוצא לחופשה קצרה ולאחר מכן נדע לאן פניו מועדות. פריחה מבטיחה לעדכן.

סליחה‫, טעות בראש העיר. מבוכה קלה נגרמה בימי החג‫, כאשר ראש עיריית העיר רמת גן כרמל שאמה ‫- הכהן העלה פוסט המיועד לתושבי עירו‫, בו עידכן את התושבים על ניקיון הגינות הציבוריות ברמת גן.  שאמה ‫- הכהן הופתע כשאחת מהתגובות שקיבל הייתה זועמת במיוחד שכתבה ״שיבואו לנקות באיזור א׳, ד׳, ברחוב רוגוזין שם צריך קרצוף עם מים רותחים ואקונומיקה. אני נגעלת ללכת ברחוב עם מים … גועל נפש…ליד טסה המדרכות באיזור, ליד הגן עמוס בצואה של כלבים״. שאמה הכהן הרים גבה בתימהון וענה לה כי אין ברמת גן רחוב ״רוגוזין״. הגולשת ענתה שמדובר בעיר אשדוד.

ראש עיריית רמת גן המשועשע מהטעות המביכה העלה פוסט עם צילום מסך של התגובה הראשונה של הגברת וכתב: ״כנראה שמינו אותי בחג הזה לראש עיר תורן״. פריחה אומרת שטוב היה לו שאמה הכהן היה שולח את הפוסט של האשדודית לראש עיריית אשדוד‫…ובזה מסיים את הסאגה‫.

פריחה שמעה כי עבור פתיחת ההיכל לפרנסה בליל ראש השנה שהיתה בבית הכנסת ע"ש בן וענונו הי"ד שנפל במבצע "צוק איתן" , נמכרה בסך 26,000 ₪ (עשרים ושש אלף ₪) הקונה היה המיליונר אברהם נניקשווילי שותפו של ג'קי בן זקן, שקנה את פתיחת ההיכל.

את הכבוד העניק נניקשווילי לשני בניו של בן זקן תום ואוראל, שהתכבדו לפתוח את ההיכל.

 מיקי ארביב מעצבת אופנה מאשדוד התראיינה יום לפני ראש השנה לתוכנית ׳שש עם עודד בן עמי׳ בערוץ 12, באמצע ההכנות שלה לחג עליהן טרחה יומיים. בחג התארחו אצלה כ- 10 אנשים ברי מזל ונהנו מחברה טובה ואוכל משובח. ארביב פתחה בפני עודד בן עמי את הסירים הרבים שכבר הספיקה להכין.

התפריט לדבריה ״היה עשיר יותר מאשר בדרך כלל בימי שישי רגילים״ וכלל סלטים, דגים בשרים טובים ופינוקים. בין השאר היא הכינה דגי דניס וסולומון בתנור, לוקוס טרי היישר מהים הפך למנת חרייה טעימה במיוחד וגם המאכל הטריפוליטאי צ׳ומה ״שהילדים מחכים לו כל השנה״ כבר היה מוכן. ולקינוח 5 סוגי עוגות בין היתר עוגת שמרים ועוגת סולת שארביב כינתה אותה ״עוגת המזל״. בחג הבא, פריחה מזמינה מקום בבית משפחת ארביב.

רגע לפני יום הדין, הגיעו  גימלאיות אשדוד לתשליך בחוף הים באשדוד, בראשותה של נאווה מוקי עם הילה בר דוד מנכ״לית ׳שחר און׳ ולאה שניירר הכוהנת של החיים הטובים הנכונים והמאושרים ופעם גם כוכבת בריאלטי ״המעושרות״. כל המוזמנות הגיעו בלבן ופריחה שמעה שהאנרגיות היו טובות במיוחד…

 קב״ט עיריית אשדוד אריה איטח‫, התפנה לכמה שעות מעבודתו על מנת לחגוג בחוג משפחתי יום הולדת 65. החגיגה הייתה שמחה ועל החלק האמנותי היה מופקד הסטנדאפיסט והזמר נחום חבר‫.

פריחה בירכה את איטח‫, ושאלה אותו מה הוא מאחל לעצמו‫: ״המשך חיים מאושרים ושלוות נפש״ ענה איטח. פריחה מאחלת לו בריאות כי כל השאר… בונוס‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן