שמחה מהולה בעצב: חן אסולין – מאשדוד שבעלה נרצח ב7 לאוקטובר ילדה בן

דן אסולין רבש"ץ מושב מבטחים נפל בקרב מול מחבלי החמאס בשמחת תורה חן, שהייתה בחודש השביעי להריונה, ילדה הלילה באסותא אשדוד."דן חיכה ורצה להיות נוכח בלידה" .מזל טוב.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

דן הרבשץ עלה של חו הוקפץ מוקדם בבוקר באותו יום, מיד עם פלישת המחבלים, והקפיץ את כיתת הכוננות. הוא עוד הספיק להיפרד מאשתו חן שהייתה בחודש השביעי להריונה ומבתו הקטנה בת השנה וארבעה חודשים. בן 38 במותו.

אשתו חן שוהה מאז אותו יום בבית הוריה באשדוד, ובשיחה עם מתן צורי כתב הדרום ב ynet סיפרה על הלידה הלילה כשלצידה אמה, מרים. "אני מתאוששת ומרגישה יותר טוב. דן מאוד ציפה ללידה. כשהכול קרה הייתי בחודש שביעי. הוא רצה הפתעה, הוא לא רצה לדעת אם זה בן או בת. לצערנו הוא לא הספיק לגלות. פשוט רצה לשמור את זה כהפתעה".



לדבריה, "הוא תכנן להיות בלידה כמו שהוא היה בלידה הראשונה. הוא רצה בן כי כבר יש לנו בת. הלידה הלילה החזירה אותי ללידה הראשונה כשהוא היה לצידי. אפילי ילדתי באותו חדר. הוא עזר לי פיזית אז. בלידה הלילה רק קיוויתי שהוא איתי, למרות שלא פיזית".

לשאלה אם תחזור לגור במושב מבטחים השיבה חן: "במידה שיהיה בטוח ונקי מחמאס בעזה, כמו שמבטיחים, אז אני אחזור למושב. זה גם מה שדן היה רוצה. הוא לא ויתר על המושב, גם לא בקרב. הוא קפץ ראשון להגן על היישוב".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן