שלושה ימים של שיכרון חושים

איזה שבוע גדול לקבוצת מ.ס אשדוד שמנצחת בתוך שלושה ימים את מכבי חיפה (0-1) ואת הפועל ב"ש (0-3) הגדולות. המאמן רן בן שמעון: "חיבוק רב לשחקנים"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השבוע הכי עוצמתי העונה של מ.ס אשדוד ואולי בהיסטוריה הקצרה שלה, נפתח במוצאי שבת באיצטדיון היא' בהתמודדות מול מוליכת הטבלה והטוענת לכתר מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-19 של ליגת ה'בורסה לניירות ערך'. האורחת עם שאיפות האליפות שלה פתחה טוב את המשחק ובחנה את השוער יואב ג'ראפי, שהיה מוכן. רגע השיא של השוער הגיע בדקה ה-62, עת הדף נגיחה של החלוץ דוניו, באמצעות זינוק אקרובטי שהשאיר את התוצאה בעינה וזיכה את ג'ראפי במחמאות מקיר אל קיר. חיפה המשיכה לחפש את השער ו-12 דקות לסיום דולב חזיזה ניסה מזוית קשה, אך ג'ראפי היה נחוש לשמור על רשת נקייה וסיפק הצלה נוספת.

בדקה ה-80 מתפרצת מסחררת של אשדוד התחילה אצל שלומי אזולאי שבפס עומק גאוני מצא את המחליף שגיב יחזקאל, שהיתל בהגנת חיפה, שלח כדור חכם למרכז הרחבה, אותו המשיך פנימה מחליף נוסף, יעקב בריהון, שכבש את שערו הראשון העונה בזמן הכי חשוב של העונה וקבע 0-1 יקר למ.ס אשדוד. בתוספת הזמן המגן גיל כהן שנכנס גם כמחליף הפציץ את העמוד של חיפה והקשר הגנאי של אשדוד, בגאיוקו החמיץ, כשהשתלט על הכדור החוזר. בסיום החניכים של רן בן שמעון שמחו בחלקם וזכו לשבחים מכל כלי התקשורת. 

כובש השער יעקב בריהון היה מאושר בסיום ואמר: "חושב שעשינו ניצחון מאוד מאוד גדול על מכבי חיפה היום. אין לנו זמן להנות מהניצחון ועלינו להתכונן לבאר שבע. מאמין שנעשה תוצאה גדולה".

התפוצצות בטרנר

ואכן, כפי שניבא יעקב בריהון, שהתחפש לרגע קט ליעקב אבינו, כעבור שלושה ימים, מ.ס אשדוד יצאה לבאר שבע וחזרה משם עם תוצאה גדולה. המשחק במסגרת המחזור ה-20, נערך באיצטדיון ׳טוטו טרנר׳ והיווה קרב ישיר על המקום השלישי, המקנה כרטיס לליגה האירופית. הפתיחה הייתה המשך ישיר לתקופה הנהדרת של מ.ס אשדוד, שזכתה בפנדל כבר בדקה הרביעית, לאחר שהשוער של ב"ש, אוהד לויטה יצא בצורה שלומיאלית והכשיל את שגיב יחזקאל. רועי גורדנה לקח את האחריות, בעט כדור חד לפינה וקבע 0-1 מוקדם לאשדוד. המארחת ניסתה להגיב אך החמיצה לרוב מול ג'ראפי, שנמצא בתקופה מצויינת, שוב הגיע נחוש ושמר פעם נוספת על רשת נקייה.

שבע דקות בתוך המחצית השנייה הגיע מהלך קבוצתי נהדר של מ.ס אשדוד. בגאיוקו העביר מימין לאזולאי, שבנגיעת אמן העביר לדין דויד, שסיים נהדר מול לויטה. ב"ש ניסתה לחזור, אך שוב נתקלה בחומה הבצורה ששמה ג'ראפי, שהדף בצורה מופלאה בעיטה מסוכנת מקרוב של מרסלו מלי, בדקה ה-61. בדקה ה-75 מהלך קבוצתי נוסף מבית היוצר של מ.ס אשדוד, עם פריצה סוחפת של בריהון ומסירה מפרגנת לבגאיוקו, שבעט פנימה וקבע את התוצאה הסופית, כפי שתיאר זאת שדר ספורט 1, שרון ניסים: "3-0 ללהיט של ליגת הבורסה לניירות ערך, מועדון ספורט אשדוד".

רן בן שמעון היה גאה בשחקניו, אך לא יצא מגדרו ואמר: "משחק עם הרבה רגעים מורכבים, לצד דקות לא טובות, כמה רגעי קסם מדהימים. בהחלט לבוא אחרי השיא, כמו שהיינו נגד מכבי חיפה, אחרי שלושה ימים, במשחק שלקח מאיתנו הרבה מאוד אמוציות ואנרגיות. אני מאוד מרוצה מהקבוצה. סוג המשחקים שצריך לגרוס את הדיסק של המשחק, לא להראות להם טעויות, לא לעבור איתם על שום דבר. פשוט לתת להם חיבוק רב על הניצחון ולחזור להיות הקבוצה שאנחנו רוצים להיות".

כובש השער השני, דין דויד הוסיף: "תחושה טובה. כיף לנצח. ממשיכים למשחק הבא. מקווים לשמור על יציבות כל הזמן ולהמשיך לשחק טוב".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן