שכחו אותם בבית

אדומים ועירוני אשדוד מנסות לשמור על שגרה ומתאמנות כרגיל. הקבוצות מוכנות לכל החלטת ממשלה ומתכוננות למשחקיהן מול הפועל אזור (שישי, 13:15, סינטטי) ומכבי יפו (שישי, 13:30, ספורטק ת"א). מאמן עירוני אבי אבינו: "תקופה לא פשוטה עבור כולם"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מציאות הפכפכה והרבה סימני שאלה בקרב חזרתה של ליגה א', שנחשבת בעיני רבים למרגשת בישראל. כמעט חודש וחצי שלא התקיים משחק והטבלה כמו קפאה. גם נכון לרגע כתיבת שורות אלה, לא ברור אם יתקיים המחזור, אך על פי אתר ההתאחדות לכדורגל, ביום שישי הקרוב אדומים ועירוני חוזרות לפעילות. הכל תלוי כמובן בהחלטת הממשלה ושלל מקבלי ההחלטות, בנוגע להחרגת ליגה א' ולמתן אישור לחידושה.

לנו נותר רק לקוות לחזור לדווח על שערים, ניצחונות, מאבקים וכיוצא באלה. אז אם יתמזל מזלינו והכל ילך כסדרו, בשישי תגיע קבוצת הפועל אזור והקשר החדש שלה, תומר בן חיים, לאצטדיון הסינטטי לקרב קצוות מול האדומים, מוליכת טבלת בית א' של ליגה א' דרום. כעבור שלושה ימים על פי אתר ההתאחדות, תגיע קבוצת ירמיהו חולון לסינטטי, לקרב צמרת מול האדומים אשדוד. שני משחקים חשובים בשלושה ימים ויהיה מעניין לראות איך תתפקד האדומים, בתקופה הזויה שכזו.

אבי אבינו: "מצפים לחזרה לשגרה"

בצד הצהוב של העיר שומרים על פרופיל נמוך ומנסים להתכונן לחידוש המשחקים בצורה הכי טובה שאפשר. בשישי הקרוב היא אמורה לפגוש את מכבי יפו, למשחק חשוב שיקבע רבות ויספק תשובות לגבי שאיפות הקבוצה העונה. כעבור שלושה ימים תצא עירוני למשחק חוץ נגד מכבי שעריים. מאמן 'עירוניה' אבי אבינו מסר לנו: "תקופה לא פשוטה עבור כולם, להתאמן תחת חוסר וודאות, שאתה לא יודע מתי באמת הליגה כבר תחזור והאם היא גם תסתיים. ניצלנו את התקופה הזאת כדי לחבר את השחקנים מקצועית וחברתית ואנחנו בתקווה שהשבוע נסיים את הסגר ונחזור לדבר שכולנו אוהבים, לשחק כדורגל. מאוד מצפים לחזרה רגילה לשגרה בזמן הקרוב ולראות גם את הקהל שלנו חוזר ליציעים ומעודד כמו שרק הוא יודע."

 "לאמן את השחקנים שכל פעם המשחקים נדחים זה משהו שהוא לא קל, אבל אני מאוד גאה בשחקנים שלי שעושים את זה בצורה טובה ומאמינים שהתקופה הזאת תסתיים וחשוב שנגיע לליגה מוכנים וחזקים."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן