שיתוף פעולה בין הרשות העירונית לבין המועצה הדתית במיזם "טוהר בלב"

בארגון "מהות" הצליחו לגשר פערים בין קהילות שונות במגזר חרדי באשדוד, להקמת תוכנית שומרות הסף ל-60 בלניות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשבוע האחרון עלה מיזם המשותף "טוהר בלב" בין "מהות" – הרשות העירונית לביטוח וחוסן קהילתי למועצה הדתית ליצור פעולות  בקהילה. לאחר תקופה ארוכה ומאמצים רבים בארגון "מהות" הצליחו לגשר פערים בין קהילות שונות במגזר חרדי באשדוד להקמת תוכנית שומרות הסף ל-60 בלניות, אשר זכתה לשם ״טוהר בלב״.

את הרעיון המבורך יזם הרב מני אזולאי יו"ר הרשות וחבר מועצת העיר, עם מנכ״לית הרשות גב׳ סימונה מורלי, כאשר במסגרת ההכשרה בסדרת ההרצאות תחת השם "טוהר בלב”, ינתנו לבלניות כלים לזיהוי מקרי מצוקה אצל נשים ותקשורת בין אישית, בנוסף יינתנו כלים ליכולת הפנייה לגורמי טיפול מקצועיים מתאימים.

את הטקס פתחה מנכ״לית הרשות גב׳ סימונה מורלי, כשהביעה התרגשות מיוחדת על החיבור המבורך בשיתוף הפעולה יחד עם המועצה הדתית בראשותו של הרב עובדיה דהן, בדבריה שיבחה את פעולותיה הברוכות של המועצה הדתית כמו במקוואות הטהרה ברמתם הגבוהה ובעוד תחומים שונים, חשובים ומשמעותיים. כן הביאה סקירה על פעילות ה"מהות" כמו סדרת הרצאות בנושאי חינוך להורים, במבצע שומרי החומות הופעלו מנחים מוסמכים ע"י צוות בכיר שנתן מענה בקהילה, ערכים ונהנים, עונג שבת ועוד תוכניות חשובות שמכניסים לקהילה, כשהמטרה היא אחת – למנוע את הנשירה ולחזק את חשיבות הלימוד בתוך המסגרת הלימודית בחיי הקהילה. הרבנית חנה עמאר מארגון "קשר" מסרה דברים נרגשים והודתה על החיבור בין המועצה הדתית למהות.

בסיום בירך את מנכ״לית הרשות גב׳ סימונה מורלי שלא הרפתה על אף הקשיים על מנת להוציא את התוכנית לידי יישום למעשה.

יצויין כי הכשרה תכלול 8 מפגשים לקבוצה ראשונה הכוללת 25 בלניות שתעניק כלים לעבודה בשטח, ותעלה נושאים מאתגרים ומיומנות לתקשורת בין אישית ולזיהוי מצוקות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן