שישי שמח בקרית אתא למכבי אשדוד בכדורעף נשים

ניצחון גדול למכבי אשדוד בכדורעף נשים בחוץ, על עירוני קרית אתא בתוצאה 1-3 במערכות במסגרת המחזור ה-14 של ליגת העל בכדורעף. אשדוד קרובה להבטיח יתרון ביתיות בפלייאוף

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת הנשים של מכבי אשדוד AOV בכדורעף, ממשיכה את העונה הנהדרת שלה. הפעם השיגה החבורה של המאמן אורי שפירא, ניצחון חוץ יוקרתי בקרית אתא, שקירב אותה להבטיח יתרון ביתיות בשלב הפלייאוף. אשדוד יצאה לאולם 'גן הרצל' בקרית אתא ביום שישי האחרון וחזרה משם עם כל הקופה. לנה שיינין מאשדוד צברה 29 נקודות והכריעה את ההתמודדות במערכה הרביעית. אשדוד ניצחה בשתי המערכות הראשונות בתוצאות 25-19 ו- 25-22. במערכה השלישית המארחת חזרה לעניינים עם 25-21 וברביעית אשדוד סגרה סיפור עם 25-23.
מתחילת העונה מכבי אשדוד עם מאזן של 8 ניצחונות מול 5 הפסדים, המקנה לה את המקום הרביעי, שמבטיח יתרון ביתיות בפלייאוף, שיתקיים בעוד כשישה מחזורים. במחזור הבא מכבי אשדוד תארח את ק.ק ת"א.

המאמן שפירא: ״אני שמח שהבנות הראו אופי״

המאמן שפירא אמר בסיום: "זה ניצחון מאוד חשוב בשבילנו. קריית אתא קבוצה מעולה. היה משחק מותח וצמוד. בסוף המערכה הרביעית הדברים נראו לרעתנו אבל הצלחנו לחזור ולנצח ואני שמח שהבנות הראו הרבה אופי. זה נותן לנו הרבה כוח ומוטיבציה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן