שירות מתקדם: כל המידע אודות שירות כיסוי רכב חלופי

תאונה, הרכב ניזוק, ועכשיו אתם בשוליים של כביש 4 בחום הכבד, עוד שעתיים צריכים לאסוף את הילדה ובסופ"ש מתוכנן טיול לצפון. מה עושים? || ביטוח עם כיסוי רכב חלופי יספק לכם רכב זמני, שיפתור לכם את הבעיה – כך זה עובד

צילום: shutterstock
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כשמתרחשת תאונה עם הרכב, הדבר הראשון שעובר בראש שלנו הוא "האם כולם בסדר? מישהו נפצע?". אחרי שווידאנו שכולם שלמים, הדבר השני שסביר להניח שעובר בראש שלנו הוא "אוי, עכשיו כל היום שלי השתבש". כן, תאונה יכולה לשבש את היום, את השבוע, את החודש. מעבר לטלטלה ולחוסר הנעימות שיש בחווייה, תאונה שמשביתה את הרכב – בין אם זה לצמיתות או רק לכמה ימי מוסך – יכולה להיות מעמסה פרקטית. 

לשם כך ישנם כמה כיסויי ביטוח רכב מקיף שנועדו לענות על הצורך לשמור על רציפות והמשך החיים גם לאחר תאונה (או גניבה). כיסוי שירותי גרירה ידאג לפינוי הרכב למוסך, כיסוי הנזקים ישלם על הטיפול או יפצה בסכום כספי. אבל כדי שבאמת נוכל להמשיך עם היום שלנו, אנחנו צריכים אלטרנטיבה לרכב שנכנס למוסך – וכאן נכנס לפעולה כיסוי הרכב החלופי.

כל הכיסויים החשובים: ביטוח מקיף

הכיסוי לקבלת רכב חלופי מוצע כחלק מרוב הפוליסות של ביטוח מקיף בישראל. מה זה ביטוח מקיף? ביטוח מקיף הוא מוצר שאותו רוכשים לצד ביטוח החובה – הביטוח שאותו מחויב כל בעל רכב בישראל לרכוש. הביטוח המקיף מספק מגוון משתנה של כיסויים שונים, לבחירת המבוטח, והוא כולל גם ביטוח צד ג', נזקים שנגרמו לרכוש של אחר. 

בעוד ביטוח חובה מכסה נזקי גוף לנהג ולמעורבים אחרים בתאונה, ביטוח מקיף מכסה את נזקי הרכוש הנגרמים לרכב ולסביבתו. בין היתר, ניתן למנות נזקים שנגרמו בזדון כמו השחתת הרכב; גניבה; נזקים שנגרמו עקב תאונה; נזק שנוצר עקב "כוח עליון" – מזג אוויר חריג, עץ שנפל ופגע ברכב וכדומה; וכן נזקים שנוצרו משריפה.

בנוסף, ניתן להוסיף לביטוח מגוון כיסויים – תיקון שמשות ומראות, שירותי דרך וגרירה ועוד. וכן, ניתן גם להוסיף כיסוי רכב חלופי. 

להמשיך להיות נייד: רכב חלופי

כיסוי רכב חלופי מספק לנהג שרכבו מושבת עקב תאונה רכב זמני מטעם חברת הביטוח. במקרה של נזק חלקי שדורש טיפול לזמן מוגבל במוסך, הרכב החלופי יישאר בידי המבוטח עד לסיום התיקון. במקרה של נזק כולל לצמיתות (טוטאל-לוס ), הרכב יישאר ברשות המבוטח לטווח זמן שמוגדר בפוליסה (בדרך כלל כשבועיים), או עד לקבלת הפיצוי הכספי מחברת הביטוח. גם במקרה של גניבה, ביטוח מקיף שכולל כיסוי רכב חלופי נכנס לפעולה, ומספק למבוטח רכב לזמן מוגדר (בדרך כלל כחודש) או עד לקבלת פיצוי, המוקדם מביניהם. 

צילום: shutterstock

כך, מוצר הביטוח הזה מנסה להתמודד עם המצב המתסכל שבו הרכב שלכם ניזוק, הביטוח יכסה את כל ההוצאות – אבל מה יהיה עד אז? קבלת רכב חלופי יוצרת גשר בין רגע התאונה והפרידה מהרכב, ועד לקבלת רכב תקין או פיצוי. כך כושר ההתניידות שלנו לא נפגע – אפשר לאסוף את הילדים מהחוג, לקפוץ לסופר ולבקר את ההורים בסופ"ש, הכל בזמן שהמוסך מטפל וסוכן הביטוח דואג לביורוקרטיה. 

שירות פרימיום: רכב חלופי עד אליך

חברת ביטוח ישיר, שידועה בחדשנות בביטוח, הרימה את הכפפה בשנים האחרונות, והחלה לספק למבוטחים שירות שהוא מקובל מאוד בביטוחים בארה"ב ובאירופה. זהו שירות רכב חלופי שמסופק על ידי נציג חברת הביטוח עד לנקודת התאונה עצמה, בזמן אמת, כל עוד המבוטח מטפל במוסך הסדר.

כן, כן, דמיינו את זה רגע – התאונה התרחשה, אתם עומדים בשוליים של כביש 4, חום אימים, הגרר יגיע עוד שעה וחצי. מה עושים? השירות של רכב חלופי עד אליך פותר אפילו את פער הזמנים הזה – בין התאונה לבין קבלת הרכב. לא צריך מונית, לא צריך לתפוס טרמפ עם משאית הגרירה. רכב חלופי עד למקום התאונה, שנשאר אצלכם עד לקבלת פיצוי או רכב תקין. די מדהים, לא?

שווה להיות מבוטחים

יש כיסויים ביטוחיים שקשה להבין למה הם קיימים ולמה הם חשובים. כיסוי רכב חלופי הוא לא אחד מהם – ברור לנו שביום של תאונה, אחד הדברים החשובים שיוצבו בפנינו הוא הצורך בהמשך החיים כסדרם באופן חלק ומיידי. קבלת רכב חלופי – במיוחד אם הוא מגיע ממש עד אלינו במקום התאונה – היא מפתח להמשך תקין של סדר היום והשבועות שלאחריו. הביטוח הזה מוריד הרבה ממשקל המטרד שיוצרת תאונה, והופך את החוויה למעט פחות מרגיזה ומסתכלת. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן