שייב ניצח ברוב מוחץ:"עוצמת הנצחון שלא הפתיעה, מלמדת שהציבור ידע להבחין בין פייק ניוז לעשייה"

כצפוי וכפי שגם חזו יור הסתדרות מרחב אשדוד חיים שייב וסגנו מאיר בן גוזי התוצאה: שייבשנבחר מחדש בהפרש עצום של 80.1 אחוז גם יור ההסתדרות הכללית ארנון בר דוד הביס את עיני ברוב מוחץ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

למעלה מ-254 אלף בעלי ובעלות זכות בחירה, בהם עובדים וגמלאים, מימשו את זכותם והצביעו באופן חשאי למוסדות הנבחרים של ההסתדרות. שיעור ההצבעה הסופי עמד על42.3%. באשדוד אחוזי ההצבעה היו גבוהים יותר מהממוצע הארצי ועמדו על 52%

שייב"אני מלא תודה ואהבה לכל מי שניצח את המערכה -יור ההסתדרות ארנון בר דוד,כל ועדי העובדים מהגדול ועד הקטן ,ציבור העובדים הענק ולחברים שלי לעבודה שמובילים את המהפכה-מאיר בן גוזי וכל צוות העובדים".

במרחב אשדוד בו כ30 אלף חברים נעשתה עבודה מרשימה בניהולו של יור המרחב חיים שייב במשךת3צחודשים המטה בראשותו ובמידה מסיבית של סגנו מאיר בן גוזי וראשי ועדים במרחב שהבולטת בהם היא יור ועד עיריית אשדוד איריס נפתלי שעשתה עבודה מדהימה.

.זה המקום לציין כי מקורבו של ארנון בר דוד, סגן יו"ר מרחב אשדוד מאיר בן גוזי אחד מאדריכלי הניצחון חזה בדיוק את התוצאות לפיהם באשדוד יזכה שייב ב80 אחוז ויריבו 20 אחוז

עבור שייב שכאמור לא ישן ב3 חודשים האחרונים הבוקר הוא היה יכול לחייך. הנה דברים שמסר לאשדוד10 לאחר הניצחון המדהים:

"בכל מערכת הבחירות חשנו את האהבה ,החברות והחיבור ומדהים של ראשי הועדים וציבור העובדים בכל מקומות העבודה שלנו.
עוצמת הנצחון הגם שלא הפתיעה,מלמדת כי בסופו של יום הציבור יודע להבחין בין פייק ניוז מזעזע והוא קודם כל של יור ההסתדרות ארנון בר דוד ,גם על מהפכת האהבה לעובד שעשה בהסתדרות וגם שעמד באיפוק עוצמתי מול הרוע ממול.
ועדי העובדים במרחב הוכיחו מנהיגות מעוררת הערכה כשהניעו את הציבור באחוזי ההצבעה הכי גבוהים אי פעם ונלחמו על כל קול עד סגירת הקלפיות.
אני מלא תודה ואהבה לכל מי שניצח את המערכה -יור ההסתדרות ארנון בר דוד,כל ועדי העובדים מהגדול ועד הקטן ,ציבור העובדים הענק ולחברים שלי לעבודה שמובילים את המהפכה-מאיר בן גוזי וכל צוות העובדים.
מתחייבים להמשיך את הדרך בה החלנו ואת בשורת המהפכה למען העובד שמוביל יור ההסתדרות ארנון בר דוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן