שיטה להפגת החרדה והבדידות: אמצו כלב

הווטרינר העירוני של אשדוד ד"ר משה דהן, מספר כי באשדוד ממשיכים לאמץ בעלי חיים גם בתקופה הנוכחית, למרות משבר הקורונה, ובכלביה העירונית לא נרשמה עלייה במספר הנטישות

ממשיכים לאמץ. צילום: עיריית אשדוד מחלקה וטרינרית
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מרות הדיווחים בכלי התקשורת על עליה של 25% בנטישות כלבים וחתולים עקב ההתמודדות עם נגיף הקורונה, בכלבייה העירונית של אשדוד רושמים אפילו מגמה הפוכה לפיה משפחות פותחות את ביתן לחבר חדש. "בימים אלו של בידוד ואיסור יציאה מהבית, הכנסת חבר חדש ההולך על ארבע, יכולה לעזור להפיג מתחים ולהקל על ההתאקלמות הן של המשפחה והן של בעלי החיים לבית החדש" אומר ד"ר דהן.

המחלקה הווטרינרית של עיריית אשדוד מציעה לכל המעוניין לאמץ כלב, לפנות טלפונית (טל. 08-9238512) ולהתחיל את תהליך האימוץ. "על מנת להקל על הליך האימוץ וצמצום החשיפה למרחב הציבורי, אתם מוזמנים להתקשר" הם אומרים ומציין כי התהליך כולל שיחה עם המועמדים על מנת שנוכל לנסות ולמצוא כלב מתאים לציפיות ודרישות הבעלים. "נוכל אף לשלוח תמונות וסרטונים ובמידה ויהיה "קליק" נדאג אפילו להביאו עד ביתכם" אומרים במחלקה הווטרינרית.

השירות הווטרינרי של עיריית אשדוד ממשיך גם בימים אלו, להעניק טיפול לבעלי החיים החוסים בכלבייה העירונית וכן לבעלי החיים שנמצאים במרחב הציבורי ונדרשים לקבל טיפול רפואי, באמצעות פניות המתקבלות במוקד 106.

עקב מצב החירום המיוחד, מאכילי חתולים שמאכילים במקומות שנותרו מבודדים ומעוניינים באישור על פעולתם, יכולים ליצור קשר עם השירות הווטרינרי, לקבלת אישור, במייל:‪[email protected]

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן