שיאים של זבל במבצע הניקיון לקראת פסח

שיא של שנים נשבר:7,822 טון פסולת פונו עד עכשיו מבנייני המגורים הפארקים, שטחי הגינון הרבים, החופים והמרכזים המסחריים באשדוד. רק אתמול פונו 950 טון

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עיריית אשדוד מדווחת כי פעולות הניקיון ברחבי העיר לקראת פסח הן הגדולות שהיו בשנים האחרונות. "אנחנו פועלים כעת לאסוף את ההוצאות של השעות האחרונות. זה עדיין לא הסתיים ובניגוד לשנים קודמות אנו עדים לפעימות גדולות מאוד", ציין שלמה רוטנברג ראש מנהל תפעול בעיריית אשדוד .

מנהל התפעול החל להערך כבר לפני חודש לקראת חג הפסח, כאשר מרביתם של 300 הפארקים בעיר עברו הכנה לקראת החג, על מנת שלתושבים תהיה סביבת בילוי ופנאי נעימה בימי החג.
נוסף על כך, 3,000 דונם שטחי גינון עברו טיפול, העצים גוזמו, המדשאות עברו עיצוב מחדש, הספסלים נצבעו ומדרכות תוקנו במטרה להכין הכל לקראת החג.

״אנחנו שמחים לראות את כמויות הפסולת הגדולות שהתושבים הוציאו, זה מוכיח ששמחת החיים, הביטחון האישי ותחושת ההתחדשות חזרו״, הוסיף רוטנברג.

ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי, אמר כי ״מנהל התפעול לא נח לקראת פסח – הפארקים כבר מוכנים, הכיכרות ושטחי הגינון נקיים. תודה לשלמה רוטנברג ראש מנהל תפעול, ראשי המנהלות, האגפים והמחלקות, ולכל עובדי העירייה, שלא נחו בשנה האחרונה בכלל, ובשבועות האחרונים בפרט, בהכנת העיר לחג החירות והאביב, כדי שנוכל לחזור לחיים מלאים בחג הפסח, בבריאות טובה ועיר נקיה ויפה

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן