שטרית פועל לשימור מורשת המרגל הישראלי אלי כהן

יעקב שטרית, איש ציבור ידוע, נרתם למען שימור זכרו ומורשתו של המרגל הישראלי שהוצא להורג בסוריה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

באשדוד זוכרים את אלי כהן ז״ל, המרגל הישראלי שנתפס והוצא להורג בסוריה. לאחרונה נרתם איש הציבור האשדודי המעורה בפוליטיקה המקומית והארצית יעקב שטרית למטרה נעלה זו.

שטרית פעל רבות למען נפטרים בשל חסד של אמת, כמו כן, שטרית פועל רבות לחסד שבן אדם לחברו – עבודת קודש במועצה הדתית. ביום הזיכרון לגיבורי ישראל הוא מקיים "חסד אמת" שלא נעשה בכל רחבי הארץ, ״יזכור״ לגיבור ישראל אלי כהן שפעל רבות למען המדינה.

בפגישה שנערכה לאחרונה בביתו של שטרית, עם חברו הטוב המשנה למנכ"ל התעשייה אווירית‫, אייל יוניאן‫, עלו  מספר נושאים חשובים ביניהם‫, גם סיפור הצעירה החרדית שחצתה באותו יום את הגבול לסוריה‫.

 יוניאן סיפר לשטרית כי הוא חבר בעמותה למען אלי כהן ושטרית‫, מיהר להציע לו  שיחברו יחדיו להקים מורשת לזכרו של כהן‫.  

שטרית כהרגלו בקודש זריז שמקדים למצוות, נפגש עם ידידו השר הרב פרץ הממונה על מורשת ירושלים, שטרית ידע כי הוא הכתובת הנכונה על מנת להוציא את הפרויקט לפועל.

שטרית ואייל יזמו פגישה, שהתקיימה בעיר הרצליה בה מתגוררת נדיה אשתו של אלי כהן ז"ל, עם חברי העמותה, השר הרב פרץ וראש עיריית הרצליה כיום הפרויקט יוצא לדרך והתוכניות הופכות לברי ביצוע.

משטרית נמסר כי הצעירים של היום אינם מכירים את סיפורו של אלי כהן ולכן, שטרית עומד להיפגש עם ידידו הטוב שר החינוך יואב גלנט ולבקש שימליץ על למידת מורשת המרגל אלי כהן כחלק מתוכנית הלימודים של משרד החינוך.

יעקב שטרית ייפגש בימים הקרובים עם ראש העירייה  ד"ר יחיאל לסרי, ויבקש שיעשה ככל הניתן על מנת לסייע בהנצחת המרגל אלי כהן בכבוד הראוי באשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן