שטרית נרתם להנצחת זכרו של המרגל אלי כהן: "זכרו לא הונצח מספיק"

יעקב שטרית מבכירי הליכוד באשדוד ובמרכז הליכוד נרתם לסייע להנצחת שמו וזכרו של המרגל הישראלי אלי כהן ז"ל שפעל בסוריה בשנות ה60 והביא לישראל ידיעות שהצילו את מדינת ישראל שבדרך. גם באשדוד מתכוננת הנצחה. "נפנה גם למשרד החינוך שיכניסו את סיפורו המדהים למערכת החינוך שבני נוער ילמדו מה עשה כהן לעם ישראל"

שטרית, השר פרץ, נדיה כהן ,משנה למנכל תעשייה אווירית אייל יונין וראש עיריית הרצליה.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שטרית ידוע כמי שפועל רבות למען הנפטרים – " חסד אמת" , פעילות שנובעת מרצונו האמיתי לעשות חסד ללא תנאי והוא עושה זאת גם במסגרת קשריו במועצה הדתית. הוא נרתם למשימת הנצחת המרגל כהן בעקבות פגישה שנערכה לאחרונה בביתו באשדוד עם חברו הטוב, אייל יוניאן, המשנה למנכ"ל תעשייה אווירית. הוא שמע ממנו  כי הוא חבר בעמותה להנצחת זכר המרגל אלי כהן ועל התכניות להנציח את שמו. שטרית הציע לאייל שיחברו יחד להקים מורשת לזכר אלי כהן. שטרית נפגש עם ידידו השר הרב פרץ הממונה על מורשת וירושלים על מנת שיסייע.

שטרית ואייל גם יזמו פגישה שהתקיימה בהרצליה בה מתגוררת נדיה אשתו של אלי כהן ז"ל, עם חברי העמותה. השתתפו, השר הרב פרץ וראש עיריית הרצליה כיום הפרויקט יוצא לדרך והתוכניות הופכות לברי ביצוע. בהרצליה יוקם מוזיאון על שמו של המרגל כהן.

"הצעירים של היום אינם מכירים את סיפורו המופלא והמדהים של אלי כהן ועל פועלו ועל מה שעשה למען מדינת ישראל" אומר שטרית לאשדוד10 ."אני חושב שגם ברמת החינוך וההסיטוריה של האיש לא מספיק באה לידי ביטוי. אני עומד להיפגש עם שר החינוך מר יואב גלנט ולבקש שימליץ על למידת מורשת המרגל אלי כהן כחלק מתוכנית הלימודים של משרד החינוך".

ש. ומה ברמה המקומית. באשדוד?

"גם באשדוד אנחנו מתכננים להנציח את שמו במרכז כלשהו. לשם כך אני אפגש עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי , לרתום אותו לעניין. אני אבקש, שיעשה ככל הניתן על מנת לסייע בהנצחת המרגל אלי כהן בכבוד הראוי לו באשדוד"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן