שחקן חודש שבט – טום בן זקן

מדור הספורט של אשדוד10 ממשיך במסורת של בחירת כדורגלן החודש האשדודי. והפעם הזוכה הוא קפטן מ.ס אשדוד והמגן הימני בן ה-26, טום בן זקן, שמהווה חלק משמעותי בעונה שמסתמנת כהיסטורית

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מקדמים בברכה את חודש אדר שיחול בשבת הקרובה ונפרדים מחודש שבט עם בחירת הכדורגלן האשדודי של החודש. לאחר שבחרנו השנה בשחקנים טימור אביטן (כדורגלן חודש חשון), עופר ורטה (כסלו) וזוהר זסנו (טבת), הזוכה שלנו לחודש שבט הוא המגן טום בן זקן, שעד כה פתח העונה ב-15 משחקים ובישל שני שערים. מלבד הסטטיסטיקה היבשה, כאשר כותבים ביקורת על טום, אי אפשר שלא להתייחס לייחוס המשפחתי. תחילה, מגיעות כל המחמאות לטום בן זקן על תפקודו בסיטואציה כמעט בלתי אפשרית, כאשר כל מהלך שלו נבחן בזכוכית מגדלת וגורר חיצי ביקורת ארסיים. גם כותב שורות אלה מתח בעבר לא פעם ביקורות על שילובו בקבוצה של היורש לבית בן זקן, אך עם הצלחה אי אפשר להתווכח.

מ.ס אשדוד נמצאת אולי בעונה הכי טובה שלה בהיסטוריה וטום הוא אחד השותפים הבכירים להצלחה הכבירה והמסחררת הזאת. הוא פתח בהרכב בשלושת הניצחונות המזהירים בתוצאות 4-0 מול בני יהודה, 0-1 מול מכבי חיפה במוצ"ש האחרון ו-0-3 באיצטדיון 'טרנר' מול הפועל באר שבע ביום שלישי השבוע. בהיותו קפטן והבן של הבעלים הלא רשמי, הוא מייצג בכבוד רב את המשפחה, בייחוד בכל מה שקשור לרצינות ומקצוענות ובכך מראה לאבא הגאה שיש על מי לסמוך.

ניכר לראות גם שהבן של ג'קי הוא טיפוס אהוב על השחקנים והצוות המקצועי. בגיל 26 טום מצליח להתחבר גם לדור הצעיר ולהדריך אותו וגם לשחקנים היותר ותיקים ובכירים כמו אזולאי, גורדנה ויחזקאל. הוא מצליח להוות סוג של גשר בין הותיקים לצעירים, תוך כך שהוא משמש כעיניים של אביו בתוך חדר ההלבשה. וכשטום נוהג במקצוענות ראויה לציון, מתאושש מפציעה קשה שהשביתה אותו לחצי עונה (2019-20) וגם מהידבקות בנגיף קורונה לפני חודשיים, הוא סוחף אחריו אחרים ולא בכדי הקבוצה ממריאה למחוזות שלא הכרנו.

ניתן לנבא כי בעונה הבאה חלק משחקני מ.ס אשדוד יתקדמו ויקבלו חוזים שמנים בקבוצות גדולות יותר. מי שכנראה הולך להישאר ולהנהיג אותה בשנים הקרובות הוא טום. אפשר להתווכח על הכישרון, אך נראה כי טום מחפה על ליקויים בתכונות אחרות שמקורן בלב הענק שלו וברצון העז שלו להצליח ולהוכיח שהוא אכן ראוי למקום שלו. כשמביטים בטבלה ובתרומה שלו העונה למ.ס אשדוד, לוקחים ברצינות את תג המחיר שלו, העומד כרגע על 250 אלף אירו, על פי אתר 'טרנספר מרקט'.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן