שחקן חודש חשוון: בר סוויסה

מלך השערים של מכבי עירוני אשדוד, בר סוויסה נבחר לתואר הכדורגלן האשדודי של חודש חשוון. סוויסה, בנו של שחקן העבר, יואל, נהנה מפתיחת עונה יוצאת מין הכלל ומוביל את הקבוצה בצהוב כחול לחוף מבטחים

צילום: איציק שטיינוורצל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מדור הספורט של אשדוד10 ממשיך עם מסורת בחירת הכדורגלן האשדודי של החודש, על פי לוח השנה העברי, נפרד מחודש חשוון, שהסתיים בשבוע שעבר ומאחל חודש כסלו טוב ומבורך לכל בית ישראל. אחרי שבחרנו בקפטן האדומים לישי ביטון לכדורגלן חודש תשרי, מי שנבחר לכדורגלן חודש חשוון שהסתיים עלינו לטובה השבוע, הוא שחקן ההתקפה הלוהט של מכבי עירוני אשדוד, בר סוויסה בן ה-22. במהלך החודש האחרון הבקיע בר ארבעה שערים, חלקם שערים מכריעים ועזר לקבוצתו להתבסס באמצע טבלת ליגה א' דרום, הרחק מהתחתית הבוערת. לסוויסה יש כבר 7 שערים העונה בכל המסגרות והוא פתח אותה בצורה מבריקה. אין חולק על הכישרון של סוויסה בן ה-22, שעושה השנה את קפיצת המדרגה שכולם ציפו ממנו. מילת המפתח בהקשר של בר היא המשכיות ואם ירצה למנף את הקריירה שלו לרמות הגבוהות יצטרך להתמיד ולהמשיך לספק מספרים כפי שסיפק עד כה.

לשם השוואה, בכל העונה שעברה כבש בר סוויסה, שגדל באקדמיה של מ.ס אשדוד, 7 שערים. העונה הוא כבר הגיע למספר הזה. על פי היכולת המקצועית שלו השנה עד כה, הוא מגלה יותר מקצוענות ויותר רצינות, למרות שבשני המשחקים האחרונים לא כבש. לנו רק נותר לאחל לו שימשיך ככה וימשיך לעזור לעירוני אשדוד להתמודד עם האתגרים הקשים של ליגה א' דרום ואולי יצעיד אותה בעתיד לליגות הגבוהות באמת וכך יוכל להיכנס לדברי הימים של הכדורגל האשדודי, בדיוק כפי שאביו יואל סוויסה נכנס, עם יכולת גבוהה וגם שער ניצחון מדהים ובלתי נשכח בדקה ה-90 נגד מכבי ת"א בשנות ה-90.  

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן