שחקן חודש אייר – גדי קינדה

בשבוע שעבר כבש גדי קינדה את שערו הראשון במדי הנבחרת הבוגרת של ישראל. בגיל 27, עם שווי שוק של 4 מיליון 'אירו' שחקנה של קנזס סיטי מה-MLS, נחשב לליגיונר האשדודי הבכיר והוא נבחר לשחקן חודש אייר שלנו

צילום: ההתאחדות לכדורגל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ממשיכים במסורת בחירת שחקן החודש שלנו על פי התאריך העברי ומקדמים בברכה את חודש תמוז ומאחלים לכל קוראינו חודש טוב ומבורך. לאחר שבחודש שעבר זכה בתואר הקשר אדר אוואט שעלה ליגה עם אדומים אשדוד, בחודש אייר שהסתיים בשבוע שעבר, מערכת "השבוע באשדוד" בוחרת בקשר גדי קינדה שעושה חיל בתקופה האחרונה הן בארצות הברית והן בנבחרת ישראל, ככדורגלן חודש אייר.

בשבוע שעבר שיחקה נבחרת ישראל שני משחקי ידידות. הראשון היה בעיר פודגוריצה, מול הנבחרת של מונטנגרו וכעבור שלושה ימים, יצאה למשחק חוץ בפורטוגל. מי שהטביע את חותמו לראשונה במדים הלאומיים היה הכישרון האשדודי שלנו, גדי קינדה, שכבש שער בכורה בנבחרת ישראל הבוגרת, כאשר נכנס כמחליף במקומו של ביברס נאתכו בדקה ה-65 ובנגיעה הראשונה שלו בכדור, כבש קינדה שער נפלא מחוץ לרחבה, לאחר השתחררות נהדרת במרכז המגרש.

השער היפה שכבש קינדה זיכה אותו בחולצת ההרכב במשחק מול פורטוגל, בו האחרונה הלמה בנבחרת שלנו והביסה אותה בתוצאה 0-4. למרות התוצאה הסופית, קינדה קיבל הרבה מאוד מחמאות ונראה כי הוא כרגע הכדורגלן האשדודי הבכיר בעולם. לא יהיה מופרך לחשוב שלקינדה יש מקום בהרכב הפותח של נבחרת ישראל והוא אמור להיות מי שיכנס לעמדת הקשר המרכזי במקומו של נאתכו הותיק.

גדי קינדה משחק בליגת הכדורגל האמריקאית הבכירה מזה כשנתיים, בקבוצת קנזס סיטי, כאשר ב-30 הופעות כבש 9 שערים. עונת הכדורגל בארצות הברית התחילה באפריל וקינדה פתח את העונה בצורה נפלאה ועד עתה יש לו כבר 3 שערים, מה שלבטח גרם למאמן נבחרת ישראל, וילי רוטשטיינר לזמן אותו למשחקי הידידות בשבוע שעבר.

לליגה האמריקאית הגיע קינדה לאחר עונה אחת בבית"ר ירושלים, בה כבש 8 שערים ב-24 הופעות וגרם להנאה רבה בקרב יושבי איצטדיון טדי. לירושלים הגיע קינדה כידוע ממ.ס אשדוד, הקבוצה שבה גדל וקיים את הופעת הבכורה שלו אצלה כשהיה בן 17 וחצי. כבר אז הקשר האשדודי הנפלא סומן כהבטחה גדולה. להבטחה הזאת לקח קצת זמן להתקיים, אך כיום קינדה קוצר את הפירות על עבודתו הקשה, יחד עם סוכנו הממולח דודו דהאן, שכבר מחפש לו יעד אטרקטיבי יותר מליגת ה-MLS. דהאן יודע שמי שיחפוץ בשירותיו של קינדה בעונה הבאה, יצטרך לשלם הרבה מאוד כסף.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן