שחקן החודש: תימור אביטן

לכבוד סיום חודש 'חשוון' ותחילת חודש כסלו, מסורת חדשה במדור הספורט של אשדוד10 – בחירת שחקן החודש של אשדוד. תימור אביטן ("תודה על הבחירה"), חלוץ הפועל איכסל, מצמרת הליגה הלאומית, התכבד להיות הזוכה הראשון

צילום: מוחמד חליליה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מסורת חדשה במדור הספורט- בחירת שחקן הכדורגל האשדודי הבולט של החודש. מבין עשרות הכישרונות שצמחו וגדלו בעיר, מערכת העיתון בוחרת בחלוצה בן ה-29 של הפועל איכסל, עם הסיפרה 7 המחייבת על הגב, תימור אביטן, כשחקן חודש חשוון, לשנת תשפ"א. אביטן שגדל באקדמיה של מ.ס אשדוד ושיחק בקבוצות רבות במהלך הקריירה, פתח את העונה מצוין ויחד עם שני אשדודים נוספים, נוגן חן ואמיר לביא, הם מובילים את הפועל איכסל הצנועה למקום השני בליגה הלאומית, לאחר 8 מחזורים, מקום המוביל לליגת העל בתום העונה.

תימור כבש העונה 6 שערים ובישל 6 נוספים בכל המסגרות ובמהלך ארבעת השבועות האחרונים הוא נמצא בכושר נפלא, מהווה בורג מרכזי בהפועל איכסל, כובש שערים מכריעים ומצעיד את הקבוצה מהצפון להצלחות כבירות. תימור אביטן הגיב לבחירתו: "תודה על הבחירה לשחקן חודש 'חשוון'. כיף לקבל פרגון מאשדוד10".

על האווירה בקבוצה אמר החלוץ המוכשר: "האווירה ממש טובה. יודע שזה נשמע כמו קלישאה, אבל הכוח של הפועל איכסל זה חדר ההלבשה. אגב, המאמן השאיר 70 אחוזים מהגרעין של השנה הקודמת ורואים את זה בתוצאות".

יש מטרה לעלות ליגה?

"למרות ההתחלה הטובה והמיקום בטבלה, המטרה שלנו היא קודם כל להישאר בליגה. בפעם הקודמת שאיכסל עלתה, היא ירדה בעונה הראשונה בלאומית. אז קודם כל חושבים איך להשאיר את הקבוצה כמה שיותר מהר בליגה ושזה יקרה, נשמח להעמיד מטרות חדשות."  

תתאר בבקשה את הקשר שלך, של נוגן ושל אמיר.

"אנחנו ביחד כבר שנה וחצי, נוסעים כל יום לאיכסל ויש המון ימים שאנחנו רואים אחד את השני יותר מאשר את המשפחות שלנו. אני יכול להגיד שגם המשפחה שלנו הפכה למשפחה אחת גדולה, אם זאת אביגיל, אשתו של אמיר, או אשתי, או ההורים של נוגן, שמתעדכנים ביניהם בהכל ומעורבים."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן