כוכבי האח הגדול מציגים: שחף רז מאשדוד וטליה עובדיה מדברים על חתונה

גל זהבי לא רק צלם ויוטיובר, מי מחקה את סוכן הדוגמנות שי אביטל, וקטורזה אוהב לטייל בארץ ישראל

על השער של ׳לאשה׳. בני הזוג מבית ״האח הגדול״. צילום: צילום מתוך ׳לאשה׳
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שופופופו על שחף רז, שהגיע למקום השלישי בבית ״האח הגדול״ אבל צמוד מאוד לפיינליסטית של בית האח הלא היא טליה עובדיה. השניים מרוחים בימים עלו על גיליון ׳לאשה׳ ומספרים על ההכרות בבית ״האח הגדול״, שהם חיפשו זוגיות במשך שנים רבות אבל היה מאוד קשה כי הם כבר איבדו אמון באהבה, כיצד הפכו לזוג האהוב במדינה (זה התחיל בידידות עמוקה שהפכה לאהבה), על המגורים המשותפים וגם מדברים על חתונה. רוצו לקנות ולהנות.

״אין לי יותר קשר לשי אביטל״

הדוגמנית נטע אלחמיסטר התראיינה השבוע לתוכנית הבוקר של ניב רסקין והתייחסה לפרשת שי אביטל, הסוכן שלה לשעבר, שיוסגר לישראל בשבוע הבא, ב3‪.1‪.23 ליתר דיוק. "היום זה כמו כולם, אני ניזונה על הנושא רק מהתקשורת. הצדק ייעשה והאמת תצא לאור ונותנת את כל האחריות למשטרה ולמי שצריך שיטפל בנושא הזה. מבחינתי, זה כבר עבר. אני לגמרי לא שם. עברו עליי חודשים לא פשוטים, גם עליי זה נפל משום מקום והייתי צריכה רגע להבין מה קורה איתי, אבל אני מסתכלת קדימה. זה מאחוריי".

כשנשאלה האם תרצה להיפגש איתו, או להתעמת איתו באיזשהו שלב? היא השיבה: "לא. ההודעה שהוצאתי החוצה כמה ימים אחרי שזה קרה כולם נחשפו אליה, ואני עדיין שלמה עם מה שכתבתי. מבחינתי, אין לי קשר יותר לשי".

‫(צילום ארכיון: אור גפן)

הבדרן והשחקן ישראל קטורזה משלנו, ארז את האשה סורלה וארבעת הילדים (שזה כמעט חצי מילדיו) והחבורה הצפינה ביום שלישי האחרון, ליום כייף בצפון הרחוק. בתפריט: טיול רגלי וטיול רייזרים בוצי במיוחד.

יופי של טיול משפחתי. משפחת קטורזה בהרכב חסר

גל זהבי ישמש כשופט בריאליטי בישול

אושיית הרשת מאשדוד, גל זהבי ישמש כשופט ב“גריל סטאר", ריאליטי בישול ראשון מסוגו בהפקת משותפת  RGE ושל ענני מבית פרמאונט הצפוי לעלות בערוץ האוכל במהלך חודש פברואר, 2023. לראשונה על המסך, תחרות ריאליטי שמוקדשת כל כולה ל"על האש" – אמנות הבישול על הגריל.

12 התמודדים שלוהקו לתכנית מגיעים מרקע שונה, בגילאים שונים וממטבחים שונים אבל המשותף לכולם תחרות הוא האהבה לבשר, המקצוענות, הדיוק והאהבה לעולמות בצליה והגריל.

(צילום: באדיבות ערוץ האוכל, יוגב מאיר)

משימות העונה: בכל פרק יתחרו המתמודדים באתגרים שונים כגון: משימת ארגז הפתעה עם מוצרים סודיים, שונים מבין מתמודד למתמודד – שעל בסיסה יצטרך המתמודד להעמיד ארוחה שלמה ,משימת ברביקיו מסביב לעולם ועוד.

עוד בשופטים: אושיית הרשת ואושיית הבשר הפופולרית ראובן מייסלוס. עיתונאית האוכל ריטה גולדשטיין תנחה את התוכנית. בכל פרק יחליטו השופטים מי מבין המתחרים הבריק במשימה-  אלה שמסוגלים להפוך כל דבר שהם שמים על הגריל להכי טעים, הכי על האש והכי ישראלי – יעלו לשלב הבא.

הזמרת משלנו יובל דיין, העלתה השבוע תמונה מרגשת עם הזמר שלומי שבת, שכידוע יובל היא בת טיפוחיו עוד מימי התוכנית ״דה וויס״. שבת דאג לאורך כל השנים להפתיע את יובל בימי הולדת, ולא פעם הוא מספר שהוא רוצה ללוות אותה לחופה. עכשיו הם מתכננים משהו ביחד, ואנחנו ׳מבשלים׳ משהו במשותף.

הזמרים יובל דיין ושלומי שבת

איש יחסי הציבור והצלם אור גפן, שדואג לכם לאייטמים והתמונות הכי שוות במדור ׳ברבארים׳, חגג את יום הולדתו ה-30 בגן האירועים "טזורו" בתל אביב באירוע חגיגי עד אור הבוקר. הסלבס שחייבים לו את פרנסתם על לא מעט תמונות מחמיאות ופרגונים הגיעו לחגוג איתו, ובהם אופירה אסייג והחברה הטובה פולה בליק, הזמר רותם כהן, אסי ועדי בוזגלו, ניקי גולדשטיין ובן הזוג המעצב אייל שלום, קסניה טרנטול, תום חיימוב,מעיין אשכנזי, אוהד בוזגלו, אירה דולפין, קובי מאור, ג'וזי זירה, לינור סביניק ובן הזוג רן, טילטיל, מיכאל בן הזמר הראל מויאל,ןעומרי בן נתן, ורד מזרחי ובן הזוג דרור, היוטיברית שמתגוררת שתי דקות מאשדוד – אנג'ל ברנס, הטרנסגנדרית מאשדוד רומי אברג'יל בפריזורה חדשה, מלכת היופי במיל׳ רווית אסף ועוד רבים וטובים.

הופ הופ טרללה. אור גפן חוגג עם אופירה אסייג ופולה בליק
המלכה רווית אסף מפרגנת
אנג׳ל ברנס חוגגת לאור גפן
כל הדרך מאשדוד עד ״טזורו״ בתל אביב. רומי אברג׳יל

צילומים: איציק בירן, ניר פקין ואמיר מאירי, יח"צ

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן