שומרים על הים, שוחים למענו

אוראל שטיינברג, מאשדוד בן 15 מאשדוד, היה ללא ספק הפתעת התחרות שקטף את המקום השלישי והמכובד ביותר והקדים את המדליסט יעקב טומרקין שלקח חלק בתחרות במשחה של 4 ק"מ

צילום: שוונג
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

רגע לפני הכניסה לחג השבועות התקיים בחוף הקשתות משחה דולפין אשדוד במים פתוחים, זו עוד מסורת שהנחילה הרשות בעיר לטובת אוהבי הים ושחייני הים הפתוח. הפקת האירוע של רשות הספורט העירונית בשיתוף אתר הספורט ״שוונג״ זכו להצלחה בקרב השחיינים, חובבי הים שהגיעו מכל קצוות הארץ לתחרות.

המשחה בסימן שמירה על הים ואיכות הסביבה והתקיים מוקדם בבוקר בבוקר בחוף הקשתות והתקיימו בו 3 מקצים:

1.      1 ק״מ

2.      2 ק״מ

3.      4 ק״מ

המשחה המתקיים באשדוד מזה מספר שנים, נחשב לאהוב במיוחד על השחיינים ושותפים להפקה אתר הספורט ״שוונג״ ועמותת מחמל״י. האירוע עומד בקנה אחד עם חזן הרשות העירונית לספורט המנווט את העשייה לכיוון מערב ומתעדף את הים ואת החוף הייחודי של העיר אשדוד לטובת פעילות ענפה לאורך הקיץ בעיקר.

פעילויות כדוגמת מרוץ הלילה מחוף לחוף, הטריאתלון, שייט עמוס, אליפות המטקות, כדורעף, כדורשת חופים ועוד לא מעט אירועי גלישה וספורט ימי מנותבות לא במקרה לכיוון מערב כחלק מראייה כוללת שעיר ים חייבת להיות מחוברת לים. הן ברמת הפעילות עצמה והן ברמת חוויית הצפייה והפנאי.

ההפנינג מביא גם לא מעט אוהבי ים סקרנים מלבד השוחים שנהנים מאווירת קיץ משובחת, מוסיקת רקע, חוף צבעוני חוף וים חלק שכאילו הוזמן מראש.

אוראל שטיינברג, מאשדוד בן 15 מאשדוד, היה ללא ספק הפתעת התחרות שקטף את המקום השלישי והמכובד ביותר והקדים את המדליסט יעקב טומרקין שלקח חלק בתחרות במשחה של 4 ק"מ , הישג מדהים ומגיע גם שאפו לגרי ולולדימיר המאמנים.

יורם אסרף מנכ״ל רשות הספורט: ״מדובר במסורת המקרבת את העיר אשדוד למשאב הגדול ביותר שלה, הים. אשדוד תמשיך להוביל גם בשנים הבאות באירועים הסמוכים לקו המים״.

משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״זו חגיגה לעיניים, לראות שחיינים מגיעים לעיר שלנו ומרעיפים עליה מחמאות״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן