שוחרר החשוד שנעצר בחשד להשחתת שלטי נשים באשדוד

אתמול עצרה משטרת אשדוד לחקירה, תושב אשדוד בחשד להשחתת שלטי חוצות בהם מופיעות נשים. היום הוא שוחרר ומתברר כי הוא נעצר פעם אחר פעם ותמיד משתחרר. הפורום החילוני:"מחר אנחנו מפגינים תבואו"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מזה מספר חודשים ששלטי חוצות באשדוד עוברים השחתה בשל העובדה שבהם מופיעות נשים . המשטרה מתקשה לשים ידה על אותם אלמונים ,למעט מעצר של תושב העיר שנעצר פעם אחר פעם ותמיד משתחרר. אתמול הוא נעצר בפעם הרביעית ושוחרר לאחר מכן לביתו.

בקרב תושבי העיר זעם רב ואף התארגנה קבוצה של תושבים ששמה לה למטרה להביא להפסקת השחתת השלטים.

מחר אמורה הקבוצה הקרויה הפורום החילוני באשדוד להפגין נגד אוזלת ידה של המשטרה באשר לתופעה שנמשכת בכל רחבי העיר.

יו"ר הפורום רוני סאיג מסר לאשדוד 10 בעקבות שחרור החשוד את הדברים הבאים:

"נודע לנו כעת כי, החשוד אשר היו מי שמיהרו והתהדרו בדבר מעצרו, שוחרר למעצר בית מבלי שהובא לדיון בפני שופט.

מעניין מה היו המניעים לפרסום הנרחב? מעניין האם יש לכך קשר ישיר ללחץ הנוגע לקיומה של ההפגנה נגד הדרת הנשים אשר תתקיים מחר יום שישי ב 14:30, מול התחנה המרכזית בעיר?
אנחנו קוראים לכל אישה וגבר אשר חרדים לעתיד העיר, לבוא ולקחת חלק מחר בהפגנה. לאחר יותר מ 50 מקרים מתועדים של הדרת נשים, אסור לנו לשתוק!

ממשטרת אשדוד נמסר:"אנחנו מנהלת בשבועות האחרונים חקירה בעקבות דיווחים שהתקבלו אודות השחתה של שלטי חוצות ברחבי העיר אשדוד, בהם דמותן של נשים.

במהלך החקירה התחקו חוקרי תחנת אשדוד אחר דפוס פעולתו של החשוד, והצליחו לאתר את זהותו, תושב אשדוד כבן 33, ועצרו אותו".

החשוד כאמור שוחרר לביתו היום

עו״ד אורית אלמוזלינו-רייז, חברת מועצת העיר אשדוד ויו״ר הועדה למניעת אלימות : עיריית אשדוד עושה את כל הפעולות הנדרשות לטפל בתופעת השחתת השילוט, לרבות מסירת הצילומים והגשת תלונות לתחנת המשטרה, החלפת השילוט על ידי הזכיין וכן אנו פועלים כעת להצבת מצלמות נוספות לצידי הבילבורדים. מדובר בחשוד שנתפס פעם אחר פעם בעקבות פעולות חקירה מאומצות של תחנת המשטרה באשדוד. שוחחתי עם מפקד התחנה סנ״צ אילן שושן שמסר לי כי החשוד שוחרר למעצר בית. כל חומרי החקירה הועברו לידי מערך התביעות במשטרת ישראל (שהינו גוף עצמאי ונפרד מתחנת משטרת אשדוד) לצורך הגשת כתב אישום נגד המשחית, ואני מאוד מקווה שהלחץ הציבורי יעשה את שלו, וכתב האישום יוגש כנגד המשחית שפועל באלימות כנגד נשים במרחב הציבורי עוד משנת 2019 ובכך מנסה לפגוע במרקם היחסים בין התושבים בעיר ואסור לאפשר זאת.
לא נעצור בכך ואנו נפעל להנכחת דמויות נשיות במרחב הציבורי וכן נגיש תביעה נזיקית כנגד המשחית

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן