שוב: כלב הוכה למוות באשדוד

המשטרה עצרה שני חשודים בהתעללות לכאורה בכלב, שבעליו בעט בו עד שמת. אחד העצורים בעל הכלב טען שעשה זאת מהגנה עצמית. בית המשפט האריך מעצרם: ״מדובר בסרטון אשר הציפייה בו קשה״ כתבה השופטת דורית בונדה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עוד מקרה של התעללות לכאורה בכלב באשדוד. המשטרה עצרה השבוע שני צעירים מאשדוד החשודים בהתעללות בכלב לכאורה שגרמה למותו. השניים הובאו לבית המשפט להארכת מעצרם. בפני השופטת דורית בונדה הובא סרטון המתאד את האירוע הקשה. לאחר שצפתה בו אמרה השופטת בונדה: "מדובר בסרטון אשר הצפייה בו קשה. בסרטון נצפים מספר גברים, אחד מהם הוא הדומיננטי באירוע ובועט בחוזקה בכלב, מעורבים נוספים נמצאים במקום כשחלק מהם בועטים אף הם בכלב. בסרטון רואים היטב את הכלב כשהוא מנסה להימלט אך בסופו של דבר ובחלק שלא ניתן לראות בסרטון, אך ניתן ללמוד מדוחות הפעולה, הכלב מצא את מותו".

 אחד החשודים הוא בעל הכלב, בדיון בבית המשפט אמר כי הותקף על ידי כלבו שנשך אותו ביד והיה קשה לשחרר אותו מהנשיכה ולכן הוא נאלץ להתגונן. הוא אכן ננשך על ידי הכלב וידו דיממה והוא אף הופנה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ׳אסותא׳.  אולם עד ראייה שנכח באירוע טען מנגד כי הכלב שחרר את היד של בעליו בקלות.

לדברי החשוד השני,  הוא כלל לא היה במקום אלא הגיע מאוחר יותר והתעמת עם הפקח שהיה במקום, לאור התלונות על התעללות בכלב.

השופטת דורית בונדה

סנגורם של שני החשודים, עו"ד אהוד בן יהודה אמר  במהלך הדיון לגבי בעל הכלב כי "אני בטוח ואין לי שום ספק שהוא מצר מאוד על מות הכלב. צריך להבין את הסיטואציה, המשיב מותקף ע"י כלב לצערי הרב זה כלב מסוכן הוא לא מפסיק לתקוף אותך אם הוא מחליט לתקוף אותך. זה כלב שמזכיר רועה גרמני, כלב תקיפה חזק ומאומן שמשמש צבאות שונים, משטרה, משתמשים בו גם לתקיפה. לצערי המשיב נאלץ כנראה כדי להשתחרר מהתקיפה שאין ספק ביהמ"ש יכול לראות את היד שלו, הלסת שלו חזקה ולא ניתן לשחרר… אין ספק שברגע שאתה מותקף ע"י כלב כזה קמה לך הגנה עצמית… אם אתה בסכנת חיים מותר לך להשתמש בכוח סביר ״‫.  

נציג המשטרה אמר בדיון כי  ישנם בסרטון עוד שני חשודים שטרם זוהו וביקש להאריך את מעצר החשודים ב‫- 4 ימים‫. אולם השופטת  בונדה האריכה את מעצרם ביומיים עד יום חמישי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן