שוב השחתת שלטי נשים

לתושבי אשדוד נמאס מתופעת השחתת שלטי חוצות בהם מופיעות נשים. הפעם הושחת שלט בצמוד ל׳סטאר סנטר׳ ובסמוך גרפיטי נגד פרסום נשים. רוני סאיג: "אשדוד עוצמת את עיניה לרווחה ונמנעת מטיפול בתופעת הדרת הנשים"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הונדליזם המגדרי באשדוד מכה שוב, והפעם אלמוני השחית שלטי חוצות בצמוד ל׳סטאר סנטר׳ שדרות הרצל פינת רחוב ז'בוטינסקי, בצמוד לשלט המושחר, שבו מופיעה אשה בחדר הכושר, גם נכתב גרפיטי על גדר סמוכה "די לפריצות במסך די" בשחור על גבי לבן. במשך למעלה משנתיים  ששלטים בשטחים הציבוריים הושחתו. נשים שהופיעו בשלטים הושחרו או נצבעו בלבן. לתושבים נמאס מהדרת נשים ומאוזלת היד של הרשויות. בחודשים האחרונים הם תיעדו עשרות שלטים שהושחתו רק כי היו שם דמויות נשיות. הם הגישו תלונות במשטרה ואפילו הפגינו. העירייה והמשטרה אומנם הבטיחו שהם פועלים במרץ למיגור התופעה, אולם כשנעצר חשוד הוא משוחרר למחרת. וגם בפעם שהובא להארכת מעצרו בית המשפט שחרר אותו.

"בזמן שיש מי שמקיים השבוע כנס עם נשים, אך באופן מבזה נמנעו מלעסוק בתופעה הבזויה של הדרת נשים" אומר רוני סאיג  יו"ר הפורום החילוני באשדוד ופעיל חברתי. "הוגשה תלונה במשטרה בגין ונדליזם, השחתת רכוש ציבורי, השחתת רכוש ציבורי. השחתת שלטים והדרת נשים מהמרחב הציבורי".

סאיג ממשיך ואומר: "כאשר אשדוד מאבדת באופן סיסטמתי את בסיסה הדמוגרפי החיובי, בעודה מתדרדרת מדחי אל דחי. אך בה בעת, היא מאפשרת באמצעות יד מכוונת לגורמי קיצון להשתקע בתוכה, ואף מגדילה לעשות  כאשר היא עוצמת את עיניה לרווחה, נמנעת מטיפול בתופעת הדרת הנשים המתמשכת בעיר, נמנעת מלטפל באלימות, מה הפלא שהגענו עד הלום?״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן