שבע דקות בגן עדן: כך שרדה מ.ס אשדוד

מ.ס אשדוד התארחה ביום שבת האחרון באצטדיון ׳בלומפילד׳ ביפו שם שיחקה נגד הפועל תל אביב. מ.ס אשדוד ניצחה 2:0, נשארה בליגה והורידה את יריבתה לליגת המשנה. נזכיר שמ.ס אשדוד היתה זו שהורידה גם את הפועל פתח תקווה לליגת המשנה לפני מספר שבועות

שחקני מ.ס אשדוד לאחר "7 דקות בגן עדן". צילום: דוברות מ.ס אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כ-25 אלף צופים, רובם ככולם אדומים, צפו ביום שבת במשחק דרמטי. 59 דקות הסתיימו ללא אירועים משמעותיים. ואז המגן הסקוטי קלארק רוברטסון העלה את אשדוד ל-1:0 מהרמה של ג'ורדן בוטאקה בקרן. בדקה ה-61, חמודי כנעאן כבש את השער השני אך הוא נפסל בטענה לעבירה של אלעד שחף בזמן שהוא חטף את הכדור מרן בנימין, לאחר שהשופט לייבוביץ' צפה בהילוך החוזר לאחר התערבות ה-VAR. פסילת השער לא שברה מנטלית את מ.ס אשדוד והיא המשיכה לדהור לעבר ההישרדות בליגה. חמוד כנעאן בעט מרחוק ונבלם, שחף לקח את הכדור החוזר ובעט מרחוק ונהדף על ידי השוער רועי ברנס, הכדור הגיע לרגליו של סתיו נחמני שבעט מהפינה השמאלית וקבע 2:0 גדול שנשמר עד לסיום.

בקבוצה כינו את המשחק הקסום "שבע דקות בגן עדן"  וזאת בשל הדקות בהן נכבשו השערים. מ.ס אשדוד רשמה שיפור עצום בפלייאוף התחתון ולא הפסידה בכל ששת משחקיה האחרונים, היא רשמה שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. ההישארות היתה כל כך הרואית, שלפי דיווח באתר "ספורט1" נכתב כי כל אחד מאנשי המועדון קיבל מענק הישארות על סך של כ-3,000 יורו.

בדף הפייסבוק של הקבוצה נכתב סיכום של העונה: "מה לא עברנו פה? מלחמה, חודש ללא אימונים, הפסדים כואבים, פציעות, אכזבות. במהלך רוב שלבי עונה בילינו מתחת לקו האדום, אבל בזכות המון אופי ופלייאוף מדהים ללא הפסדים עד כה – אנחנו משלימים את המשימה ושורדים בליגה כנגד הסיכויים".

המאמן אלי לוי אמר בסיום המשחק: "תחושות מדהימות, עלינו מול 30 אלף צופים כאילו הזמינו אותנו לאירוע. אמרתי לשחקנים שהקהל הזה יכול לעזור לנו, עם אווירה מיוחדת, והשחקנים נתנו פה הופעה, אני מוריד בפניהם את הכובע, מגיעות להם כל המחמאות, הם השאירו אותנו בליגה".

(צילום: דוברות מ.ס אשדוד)

לוי ייאמן את אשדוד גם בעונה הבאה.  "אף פעם לא היו ספקות לגביי. סמכו עליי מהיום הראשון. לא פשוט לקבל אמון כזה מההנהלה, גם כשהפסדנו 6 משחקים רצוף. העריכו את העבודה שלי, הבטחתי לג'קי שלא אאכזב אותו, ושמח שהצלחנו לעשות את זה. באנו לשחק כדורגל, אמרתי לשחקנים שנבוא שקטים, רגועים, ממשומעים, לעמוד נכון טקטית, וזה מגיע לנו", אמר לוי.

חמודי כנאען, שסחב פציעה מסוף העונה הקודמת ועד לאמצע העונה הנוכחית, חזר ושיפר את הקבוצה משמעותית, אמר בסיום המשחק: "תחושה של סגירת מעגל. הייתה עונה קשה מאוד, שמח שסגרנו אותה בצורה הכי יפה שיש. אי אפשר לתאר את זה במילים, זו פשוט שמחה. מבחינה אישית הייתה שנה לא פשוטה, קשה מאוד, עם הרבה קשיים בדרך, ידעתי שאצטרך להיות מוכן למאני טיים כשהקבוצה צריכה אותי, ושמח שחזרתי למשחק החשוב הזה ועמדנו במטרה. בשלוש השנים האחרונות לא היה לנו מאבק הישרדות כזה, השנה לא הלך לנו, היו הרבה שינויים ופציעות, אבל גם הפעם הראינו אופי והצלחנו לשרוד".

מה יקרה בעונה הבאה?

אלי לוי צפוי להמשיך באימון הקבוצה בעונה הבאה. ככל הנראה כנאען יימכר בסכום גבוה יחסית וכך הקבוצה תוכל להתחזק. כנראה שרוב הזרים יתחלפו בשל עלויות ושדרוג השחקנים. בגזרת הישראלים, השוער אריאל הרוש ימשיך לעונה נוספת כשוער ראשון, רועי לוי והבלם שהיה מבוקש במכבי תל אביב ובמכבי חיפה גיל כהן, צפויים להישאר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן