שבעת החופים של אשדוד זכו בתו התקן הבינלאומי "דגל כחול"

למרות המערכת החורפית הקשה ביותר שפקדה את העיר אשדוד מזה 30 שנה, הצליח אגף החופים לשקם ולתקן את הנזקים ולהיות מוכנים לפתיחת עונת הרחצה,תוך עמידה בקריטריונים של של הוועדה המייעצת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עיריית אשדוד הודיעה הערב (שלישי) כי זו השנה השישית ברציפות שבה כל 7 חופי אשדוד עומדים בכל התנאים שתו התקן הבינלאומי מגדיר לקבלת "דגל כחול".
בכל שנה, אגף החופים בעיריית אשדוד משדרג את החופים למען ציבור המתרחצים ויוצר פרויקטים קהילתיים בנושא הסביבה הימית. בנוסף, בשנים האחרונות,חופי אשדוד מדורגים כבר 4 שנים ברציפות במקום הראשון במדד "חוף נקי" של המשרד להגנת הסביבה, שמציג נתונים על ניקיון החופים.
זו השנה השנייה ברציפות שהעיר אשדוד זוכה בציונים הגבוהים ביותר מבין כלל רשויות החוף בישראל.

בעירייה ציינו כי "במהלך כל השנה, כולל בחודשי החורף, רצועות החוף המוכרזות והלא מוכרזות מתוחזקות ומטופלות על ידי עובדי אגף החופים בעיריית אשדוד. העבודה השנה הייתה מאומצת מאוד, שכן, החורף האחרון היה הסוער ביותר ב- 30 השנים האחרונות: נגרמו נזקים רבים ותהליך השיקום היה ארוך יותר. אך על אף כל זאת, אגף החופים הצליח לשקם ולהיערך לפתיחת החופים באופן המיטבי ביותר.
נוסף על כך, האגף מציג חופי רחצה מאובזרים ומצוידים בכל המתקנים המשוכללים ושומר על רצועת חוף נקייה כל השנה, גם באתרים שאינם חופי רחצה מוכרזים".

עוד נמסר כי "חופי הרחצה של אשדוד מציעים שירותי חוף ברמה אופטימאלית הכוללים: תחנות הצלה, שחלקן אף מצוידות באופנועי ים, מרפאת עזרה ראשונה, שירותים, מקלחות ומלתחות, ברזי מים, מתקני שעשועים לילדים, מתקני כושר, סככות צל וספסלים, הנגשה לנכים וחניית נכים. לכל החופים ישנה נגישות נוחה של תחבורה ציבורית, קווי מוניות, רכב פרטי וברוב המקומות קיימים אפילו מסלולי רכיבה על אופניים ומתקני עגינה לאופניים. הישגים אלה לא נעלמו מעיניה של העמותה הבינ"ל 'דגל כחול', המעניקה תו תקן בינלאומי לחופי רחצה בכל העולם, וגם השנה התכבדו להגיש למנהל אגף החופים בעיריית אשדוד את הדגל הכחול ".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אמר כי "שמחנו להתבשר השבוע על קבלת תו 'דגל כחול' לכל שבעת החופים בעירנו. המאמץ האינטנסיבי שאנו משקיעים לאורך כל השנה בחופי אשדוד, על מנת שיעמדו ברמות התקן הבינלאומיות, מהווה דוגמה למצוינות ולהגשמת היעדים של העירייה בכל מה שקשור לסל השירותים המוענק לתושב. הגאווה שלנו היא גם בהנגשת השירותים לכל האוכלוסיות בעיר ובכלל זה בחופי הים. השנה, פתיחת עונת הרחצה מלווה בהקפדה על כללי 'התו הסגול'. עובדי אגף החופים פועלים ביתר שאת על מנת לספק חוויית בילוי בחופים, לצד שמירה על הבריאות".

מנהל אגף חופים אריה תורג'מן הוסיף: "דגל כחול הוענק לחופי אשדוד וזה מוכיח שהחופים שלנו עומדים בסטנדרט בינלאומי הכוללים קריטריונים מחמירים. עובדי אגף החופים בעבודה מאומצת מאוד מצליחים לשמר את הדגלים הכחולים ובכך לתת שירות מיטיבי לתושבי העיר הפוקדים לאורך כל השנה את חופי אשדוד".

בעירייה מזכירים כי עונת הרחצה תיפתח מחר ותסתיים ב-17 באוקטובר. שעות הפעילות בחופים: 17:30-07:00.

נזכיר כי בתקופה הקרובה החופים יפעלו במתכונת התו הסגול, שבמסגרתו יש לשמור על מרחק של שני מטר, ולהקפיד על מקבצי מתרחצים של לא יותר משישה מטרים. השימוש במתקני הספורט מותר.

השימוש במקלחות יתאפשר רק במקלחות החיצוניות, והרחצה תתאפשר רק בחופים המוכרזים בשעות הפעילות של המצילים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן