שבעה מקיפים באשדוד בין המצטיינים של משרד החינוך

משרד החינוך פרסם את רשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ"א והגמול הניתן למורים הזוכים. בתי הספר המצטיינים נבחנו לפי מדדים שונים כמו: זכאות לבגרות, גיוס לצה"ל, מניעת נשירה, שירות אזרחי קליטת תלמידים בחינוך המיוחד, אחוז המצטיינים בבגרות ומידת השיפור בציוני הבגרות. אשדוד שלחה 7 מקיפים לנבחרת המצטיינים של ישראל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

היום פרסם משרד החינוך את רשימת 313 בתי הספר העל יסודיים (החטיבות העליונות) המצטיינים לשנת תשפ"א, בהם בתי ספר מאשדוד. ברשימת בתי הספר המצטיינים, מתברגים שבעה מקיפים מאשדוד – ד', ה', ז', ח', ט', י' ואמי"ת דתי (מקיף ב'), ובאשדוד הביעו שביעות רצון גדולה מההישג.

בתי הספר העל יסודיים שנבחרו, הצטיינו בתחום הערכי, החברתי והלימודי ועמדו בקריטריונים שונים ובהם: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור מאשתקד.

לרשימת המוסדות המצטיינים יש השלכה על מורי בתי הספר אשר מתוגמלים על השקעתם והישגי תלמידיהם. עובדי ההוראה מתוגמלים בסכום כספי שנע בין 3,166 ₪ ל-8,443 ₪, בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לארגון המורים ומשרד האוצר. על כך אמרה שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון: "אנשי החינוך הזוכים, מבססים את תחושת השייכות של התלמידים לקהילה, נוטעים בהם ערכים ומעניקים להם כלים משמעותיים לחיים. אני מברכת אותם על עשייתם החינוכית, שיש לה השפעה עצומה על כלל החברה הישראלית ועל עתיד מדינת ישראל".


השנה נכללו 784 חטיבות עליונות ברשימת המוסדות שעמדו בתנאי הסף, ומתוכן זכו 313 מוסדות מכל הארץ – 56% מהמגזר היהודי-ממלכתי, 26% מהמגזר הממלכתי-דתי, 11% מהחינוך הערבי, 3.4% מהחינוך החרדי, 1.9% מהחינוך הדרוזי, ו-1.9% מהחינוך הבדואי. אשדוד כאמור זכתה לייצוג מכובד ולא פחות משבעה מוסדות על יסודיים נכללו ברשימת המצטיינים.

הודעת משרד החינוך התפרסמה לאחר מסיבת העיתונאים שקיים הבוקר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ומבלי שידע על כך תיאר ד"ר לסרי את הישגי מערכת החינוך באשדוד, את העלייה באחוז הזכאים במוסדות המפוקחים ע"י העירייה, את אחוז הזכאים הגדל בהתמדה לבגרות ב-5 יח"ל, את אחוז הנשירה ואת אחוז הזכאות הגבוה לבגרות חברתית במסלול המצטיינים. ראש העיר שיבח את העבודה החינוכית שנעשית במוסדות החינוך והודה לציבור המורים והנהלות בתי הספר על ההישג המכובד המציב את אשדוד בחזית החינוכית של ישראל. "ברכותיי לבתי הספר, לצוותי ההוראה, להורים ובעיקר לתלמידים המצוינים שלנו. נמשיך להשקיע, לפתח ולטפח מערכת חינוך מובילה, מצטיינת וערכית!" אמר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן