"שביבי יקח בחשבון שאחרי דבריו נגד הוועדים, אנחנו בנמל לא נתמוך בו בבחירות"

לדברי יו"ר הוועד בנמל אשדוד, מיכל לוגסי שנחשבת לאישה חזקה ומשפיעה בנמל ביבי בדבריו פגע בהם. לוגסי:"מי שפוגע בנו העובדים לא יקבל מאיתנו תמיכה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

דבריו של ראש הממשלה מתוך הקלטות שנלקחו מפגישה בין נתניהו לבין נציגים מארגון העצמאים "השולמנים" מסבכות אותו עם תומכיו בנמל אשדוד.

בפגישה, ניסה ראש הממשלה לשכנע את השולמנים לא להקים מפלגה עצמאית ולא לחבור לבנט או למפלגות אחרות, מחשש שלא יעברו את אחוז החסימה ויפגעו בגוש.

 במהלך הפגישה נתניהו טען כי הוא לא יכול היה לקדם רפורמות כלכליות, להיאבק בוועדי העובדים ולדאוג מספיק לעצמאים מאחר שנבלם על ידי הקואליציות שלו, היועצים המשפטיים והפקידות – עם התייחסות מיוחדת לשר האוצר לשעבר משה כחלון.

 אחד ממייסדי "השולמנים", אביר קארה, אמר: "אדוני ראש הממשלה חזק בחיסונים אבל לא יכול לנצח ועדי עובדים", ונתניהו ענה: "מי משחק איתכם? אני משחק איתכם? לא שמעתם מילה אחת שאמרתי כאן? אני משחק איתכם? אני מזלזל בכם? אני לא פועל למענכם? אני כמעט הקרבתי את הקריירה הפוליטית שלי פעמיים, 3 פעמים, 4 פעמים, כדי לעזור לכם. אני בא מכם, אני מבין את זה. אני משנה את המדינה בשבילכם. אבל אין לי את הכוח הפוליטי כי אני צריך 61 מנדטים"

בניסיון להרגיע את הוועדים פרסם יור הקואליציה דברי הרגעה לוועדים."ראשי ועדים פנו אליי וטענו כי האמירה של רה״מ נתניהו בעניינם הייתה טעות", כתב זוהר בחשבון הטוויטר שלו. "אני בטוח שאין לראש הממשלה שום דבר נגד ועדים או ראשי ועדים". זוהר הוסיף: "העובדים השכירים יקרים לליבנו לא פחות מהעצמאים ואני גאה לומר שחלק עצום מהם תומכים בליכוד".

אולם יור הוועד בנמל אשדוד מיכל לוגסי אומרת;:"שביבי בייש אותנו ופגע בנו בדבריו נגדנו שאנחנו מונופול ובגללנו העצמאים סובלים. אם לא אנחנו הוועדים לא הייתה עבודה מאורגנת והעובדים השכירים היו סובלים. לכן ביבי יכול לשכוח מתמיכה שלנו בו בבחירות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן