שבועיים לפני הבחירות ו4 חודשים למלחמה: סיכוי להכרעה של לסרי בסיבוב ראשון באשדוד

שבועיים לפני הבחירות ולחלל האוויר מתפרסמים סקרים מטעם המועמדים בניסיון לגרוף סחף. ההערכה לא השתנתה והעיר אשדוד תלך לסיבוב שני. אם יהיה אחוז הצבעה נמוך או חיבורים זה סיפור אחר שיכול להיגמר בסיבוב ראשון. פרשנות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שבועיים לפני הבחירות לעיריית אשדוד ובכל מטה מ6 המטות של המועמדים לראשות העיר במתח חסר תקדים. סקרים ושמועות וספינים בחלל האוויר באשדוד מתפרסמים כדי לדרבן את הפעילים.

על דבר אחד אין חולק וזאת אמרנו מזמן: אין כוכב עולה בשמי הפוליטיקה שבוודאות מנצח וההערכה שהייתה לפני ה7 לאוקטובר: סיכוי לסיבוב שני.

העניין הוא שבשל המלחמה בעזה הקשב ירד והפוליטיקה נדחקה לקרן זווית מה שעשוי להוביל לאחוז הצבעה נמוך שפועל לטובת ראש עיר מכהן במקרה הזה לראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי.

אחוז ההצבעה ב2018 עמד על 68 אחוז. זה בוודאות לא יקרה והשאלה כמה פחות זה יהיה. לחרדים ולקבוצות מגזריות כמו חבר העמים זה טוב. באים להצביע באחוזים גבוהים.

למי זה טוב אם כך? בסיוע החרדים שלהם יהיה כמו תמיד אחוז הצבעה גבוה וחיבור שלהם עם ראש העיר יכול להביא לניצחון בסיבוב הראשון. הבעיה שללסרי יש רק את החרדים מאגודת ישראל. לסרי בטוח שיש לו גם חלק גדול מש"ס שכאמור לא הביעה תמיכה בו ואף הריצה מועמד משלה אבי אמסלם. המלחמה על קולות ש"ס בשיאה.

זה גם מסביר את השמועות כי ש"ס חתמו עם לסרי לתמיכה. בש"ס לא מכירים דיל כזה אבל מי שקובע זה אדם אחד יו"ר ש"ס אריה דרעי. התשובה למי ייתן את התמיכה נמצאת בין שתי אוזניו. והיא תתפרסם דקה לפני הבחירות.

שאר המועמדים שמתמודדים נגד לסרי : הלן גלבר ברק סרי שמעון כצנלסון אבי אמסלם אלי לחמני ואלי נכט לא מראים סימנים של חיבור מה שלא יביא להם ניצחון בסיבוב הראשון. אמנם יש ביניהם שיחות ודיבורים אבל שאלת השאלות מי יוביל לא הוכרעה. כל אחד רוצה להוביל. הרבה אגו

למרות שסקרים אינם מעידים על תוצאה נכונה אבל מצביעה על מגמה בוודאי מראים שהמועמדת הלן גלבר מוצבת גבוה. אבל לא כדי לנצח בסיבוב ראשון. כל המועמדים פחות או יותר סביב 15 אחוזי תמיכה ומי יותר.

בסיכומו של דבר הבחירות בעוד שבועיים. הרבה זמן במושגים פוליטיים להתחברויות ולסיכומים מפתיעים ויש לא מעט כאלה בימים אלה.

גם אחוז ההצבעה יהיה גורם מאוד מכריע וזה יהיה תלוי בשקט מהרצועה מזג אוויר כזה או אחר וכך אם לפני ה7 לאוקטובר היה כמעט ברור שיהיה סיבוב שני ההערכה כעת שזה עשוי להיגמר בסיבוב הראשון. מי זה יהיה? צריך להמתין. הסיכויים הם שלסרי ינצח

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן