פרטים חדשים: החשוד המרכזי הסתתר בשדרות לאחר הרצח בדירת חבר

הערב(שני) נעצרו עוד 3 חשודים במעורבות ברצח.החשוד המרכזי בן 22 ששמו נאסר לפרסום הסתתר לאחר האירוע בביתו של ניסים חדידה משדרות. "המשטרה ביצעה פעולות חקירתיות ואופרטיביות מורכבות רבות תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הערב (שני) עצרו שוטרי משטרת אשדוד עוד 3 חשודים במעורבות באירוע הרצח של נדב בוחניק. החשודים(21,24,60),תושבי אשדוד, נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה. מחר בבוקר הם יובאו אל בית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרם.

היום במהלך הדיון בבית משפט השלום באשקלון בהארכת המעצר של אחד מהחשודים במעורבות ברצח ביקשה המשטרה להסיר באופן גורף צו איסור פרסום המוטל על הפרשיה ב 10/2/2020. מדובר בניסים חדידה תושב שדרות שעל פי החשד הסתיר את החשוד המרכזי בדקירות בדירה של חברו בשדרות לאחר האירוע.

המשטרה הצליחה לעצור את החשוד המרכזי כבן 22 מאשדוד לאחר מספר ימים בעקבות איכון סלולר בביתו של חדידה משדרות. יצויין כי שמו של החשוד המרכזי טרם הותר לפרסום.

עו"ד אהוד בן יהודה, סניגורו של חדידה מסר בתגובה: "אין לחדידה קשר לאירוע והוא לא ידע בכלל על האירוע שהתרחש באשדוד במהלכו נדקר המנוח".

ממשטרת אשדוד נמסר עוד כי "מרגע האירוע פעלה המשטרה באופן נמרץ ביותר וביצעה פעולות חקירתיות ואופרטיביות מורכבות רבות תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים וכבר ביום האירוע נעצרו 2 חשודים במעורבות ברצח וביום שישי האחרון נעצרו 2 חשודים נוספים.
*מעצרו של החשוד(50),ניסים חדידה תושב שדרות,הוארך היום עד לתאריך 20/2/2020.
*מעצרו של החשוד(22),תושב אשדוד,הוארך עד 18/2/2020
*מעצרו של החשוד(22),תושב אשדוד,הוארך עד לתאריך 24/2/2020.

החשוד(25),תושב אשדוד,שוחרר אתמול על ידי בית המשפט בתנאים מגבילים.

ממה שידוע לנדב בוחניק ז"ל היה סכסוך קודם עם החשוד המרכזי מה שהוביל לאירוע. יצויין כי שמו של החשוד המרכזי ותמונתו פורסמו על ידי בני משפחתו של בוחניק והציבעו עליו כמי שדקר את יקירם ואף התבטאו קשות נגדו ונגד בני משפחתו.

מתברר כי לליליאן בוחניק, אימו של נדב המנוח היה ידוע מי החשוד שדקר את בנה והיא פרסמה בדף הפייסבוק שלה פנייה לבני משפחתו וכתבה את הדברים הבאים: "לרוצח של נדב בוחניק, הנסיך הפרטי שלי, גידלו אותך להרוס משפחה, אנשים שגידלו ילד טרף אדם שלוקח והורס משפחות כאילו הוא קנה ביצת הפתעה. התעוררת בבוקר ויצאת לך מצויד היטב, לקחת כסף, את מפתחות הרכב ויצאת לך לעוד בוקר שגרתי. לקחת גם סכין, עצרת בקיוסק, לקחת נשימה, רכשת קופסת סיגריות, משהו קר לשתות וחיים של ילד בן 24. מי נתן לך את היכולת לראות איך נשימתו של נדב נלקחת ממנו עד אובדן הכרה? עד אובדן חיים? לקחת את עצמך בסוף כל זה, וחזרת אל רכבך כאילו דבר לא קרה, כאילו לא רצחת ופשוט ברחת… לא תהיה לך מחילה, ואני מאחלת לך שתחיה עד גיל 120, שכל יום שתתעורר מיליון עיניים יסתכלו עליך ויגידו לך שאתה רוצח, כשתלך לישון בלילה ותחלום בכל חלום על נדב שיזכיר לך שאתה רוצח…"לא חשוב כמה תברח, לא חשוב כמה זמן תסתתר, תדע לך שאתה רוצח… לעולם לא תמצא מנוחה ולא מחילה .ושההורים שלך יתביישו בך מעתה ועד עולם"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן