רצח לאור יום: נדקר למוות סמוך לבית הוריו

מאות השתתפו בהלווייתו של נדב בוחניק ז"ל בן 24, שנרצח בתחילת השבוע מדקירות סכין על ידי צעיר אחר ברחוב מונטיפיורי ברובע טו'. האחות: "למה אלוקים לקח דווקא אותך, כולם ממשיכים בחיים שלהם". על חקירת הרצח הוטל צו איסור פרסום כולל על זהות החשודים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אולם ההספדים בבית העלמין היה מלא במאות אבלים שהגיעו לחלוק כבוד לצעיר, נדב בוחניק בן 24 שנרצח מדקירות סכין ליד מרכז ׳טופז׳ ברובע ט״ו. הרצח בוצע בצהרי יום שני. נדב רכב על האופנוע שלו כשצעיר אחר יצא מרכב דקר אותו ונמלט עם הרכב. נדב נפצע אנושות מדקירות. תחילה התקבלה במד״א הודעה על תאונת דרכים עם מעורבות רוכב אופנוע בשדרות מונטיפיורי, אולם עד מהרה התגלה שלא מדובר בתאונה. צוות מד״א ניסה להחיות את נדב 40 דקות, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. כוחות המשטרה הוזעקו לזירה והחלו בחקירת האירוע. לבקשת המשטרה, הוציא בית המשפט באשקלון צו איסור פרסום על פרטי החקירה.
נדב,תלמיד מקיף ט' לשעבר, בן למשפחת בוחניק, משפחה ענפה ומוכרת היטב באשדוד. רבים התקשו לקבל את רוע הגזרה. חבריו ברשתות החברתיות הביעו זעזוע והתקשו לעכל את הרצח. נדב היה אהוב ומקובל על חבריו ובעיקר אהב אופנועים ואת החברים.

אביו אריה: “נדב שלי, אני מת עליך אתה החיים שלי"

אמו, ליליאן כתבה לפני הלוויה פוסט קורע לב: ״הלב נשבר. הבן הבכור שלי… לא נתפס. זה שהפך אותי לאמא בגיל 20. היינו יותר חברים מאשר אמא ובן. היית המראה שלי גם חיצונית וגם פנימית, הלב שלי, מלאך שלי , שלח לי כוחות איך להתמודד עם אובדן כזה, איך אפשר לדבר עליך בלשון עבר? איך? אין אדם בעולם שלא אהב אותך. אל תדאג אהובי ה׳ ינקום דמך! אני אוהבת אותך כל כךעמוק שאי אפשר לתאר! הלב שלי יוצא אליך. איך ממשיכים את החיים בלעדיך? תנוח על משכבך בשלום אוהבת אותך!!!״. בלוויה היא זעקה בכאב : "נדב, אני רק מבקשת סליחה, סליחה רק תסלח לי אני אוהבת אותך. שלחת לי מסר להגיד שאני סולחת לך, אז אני סולחת לך אני סולחת לך אני אוהבת אותך".
אביו אריה, ספד לבנו הבכור : ״נדב היקר, מאז שנולדת ועד היום היית המלך של הבית. אני לא יודע איך להספיד אותך ואני לא יודע מה להגיד עליך. תמיד חונכת לאהבת הזולת וכזה היית, אהבת את כולם וכולם אהבו אותך. אני בראשית מבקש ממך סליחה, סליחה אם עשינו משהו, אם מנעתי ממך משהו שהיית צריך לעשות". וסיים בבכי קורע לב: “נדב שלי, אני מת עליך אתה החיים שלי".
אחותו עדן אמרה: "אהבה שלי, יפה שלי, כולם ידעו כמה אתה יפה מבחוץ אבל רק מי שהכיר אותך ידע כמה אתה יפה מפנים. היינו זוג אחים הפרש של שנה וחצי, צמד, תלשו אותך ממני, תלשו אותך. נוח על משכבך בשלום אני נשבעת שאני אנקום את נקמתך".
גם אחותו אפרת ספדה לאחיה הגדול: ״נדבי שלי, אחי הגדול, האחד שתמיד ידע מה טוב בשבילי. בחיים לא חשבתי שאני אצטרך לעמוד במקום הזה להספיד אותך ולדבר עליך בלשון עבר. למה אלוקים לקח דווקא אותך, כולם ממשיכים בחיים שלהם ואתה תישאר בן 24 לנצח ילד שלא הספיק כלום. אלוקים לוקח תמיד את ההכי טובים ואתה היית ותהיה תמיד הכי טוב בעולם הזה, בן אדם אהוב על כולם שאי אפשר לכעוס עליו, מישהו שתמיד מצליח להעלות לכולם חיוך על הפנים. אתה מלך שהיית יפה מבחוץ ופי מאה מפנים, אתה היית מושלם ותמיד תהיה אחד כזה. תמיד שמרת עלי ודאגת לי לא תמיד הבנתי שזה מדאגה. לימדת אותי מה מותר ומה אסור, תמיד דאגת לי לא משנה מה. תמיד תהיה חלק בלתי נפרד ממני ומהחיים שלי לא משנה מה, אוהבת אותך הכי הרבה שיש".


אחיו הצעיר רועי: ״נדב אחי היקר, תודה שהיית לצידי, ברגעים הטובים והפחות טובים, אני מודה לך על הכל, על כל הרגעים המטומטמים שלנו, בכל זאת הצחקת אותי וגרמת לכולם להעלות חיוך על הפנים. אני מתגעגע יותר משאפשר לכתוב ולהגיד במילים. היית הכי טוב בעולם. אני מקווה שאתה גאה בדרך שלי, ובדרך שתמכתי במשפחה ברגעים הקשים ובסך הכל הייתי אח טוב. נדב, אחי היקר, תדע שאלוהים לוקח רק את האנשים הטובים ואתה היית הבן אדם הכי טוב בעולם. יחיד ומיוחד. ועכשיו הדבר היחיד שמפריד אותנו הוא זה שאני פה למטה ואתה שם שומר עלי מלמעלה״.
משה בוחניק, יו״ר התאחדות הקראטה ובן דוד של אריה, אביו של נדב סיפר כי ביום הלוויה הוא היה בשתי לוויות ״אחת של מי שיש לו כבר נכדים ועם כל הצער השנייה של ילד שרק התחיל את החיים שלו וכבר נקטף ממשפחתו. היד הקלה באחיזת סכין והקלות של ההתנהגות לא נתפסת. היום זה נדב מחר זה בן של אמא אחרת. זה חור בלב המשפחה״
והדוד של נדב יורם בוחניק אמר: ״רק מלראות את ההמונים שהגיעו ללוויה זה מראה איזה ילד הוא היה. מקסים, אין ילד כזה עם לב ענק, עדין נפש, חייכן, אהוב. פשוט חלום של ילד״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן