רצח בלב הפארק

בית המשפט האריך בשנית את מעצר החשודים ברצח יפים מרחסין בן ה-60, אשר נמצא ללא רוח חיים עם סימני אלימות בפארק שגב ברובע ו׳, לעיני עוברי אורח. החשודים אלכסיי קובטון ואלכס כספי, דרי רחוב נעצרו עד השבוע הבא. אחת מהן סיפרה: ״לא חשבתי שהוא ימות, לא הבנתי שאני רואה רצח״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 בית המשפט האריך בשנית את מעצרם של מעצרם של אלכסיי קובטון ואלכס כספי, בחשד שרצחו לכאורה את יפים מרחסין בן ה-60 בפארק שגב ברובע ו. המעצר הוארך עד יום שני 26‪.7‪.21. בהארכת המעצר הראשון שוחרר למעצר בית חשוד נוסף שנעצר לאחר הרצח. החשודים, הינם דרי בית.

הרצח המחריד אירע ביום חמישי האחרון, בסביבות השעה 08:30 בבוקר בפארק שגב ברובע ו׳. המשטרה הוזעקה למקום לאחר שהתקבלה קריאה על קטטה אלימה. נאמר כי גבר בסביבות גיל 60, הותקף באכזריות על ידי שני גברים. כוחות משטרה והצלה הוחשו למקום. הם ראו את יפים ז״ל מוטל והחלו לבצע בו ניסיונות החייאה שלא צלחו ומותו נקבע במקום. שמוליק פולק חובש ב׳איחוד הצלה׳ מסר: "מדובר בגבר כבן 50 שאותר ע"י עוברי אורח כשהוא חבול בראשו וללא רוח חיים. לאחר נסיונות החייאה צוות טיפול נמרץ נאלצו לקבוע את מותו בזירת האירוע. עקב אופי האירוע טופלו מספר נפגעי חרדה ע"י צוותי יחידת חוס"ן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

 ואילו ממד״א נמסר כי התקבל במוקד 101 במרחב לכיד דיווח ״על גבר שנמצא מחוסר הכרה לאחר אירוע אלימות בפארק ציבורי ברחוב שגב באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 60 ללא סימני חיים וקובעים את מותו".  לדברי יהודה שושנה, חובש בכיר במד״א  "כשהגענו אל הפארק ראינו את הגבר שוכב מחוסר הכרה בסמוך לספסלים עם סימני אלימות קשים בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

אחת מהעדות: ״דרך עליו עד שיצאו שפריצים של דם״

במקביל החלה המשטרה בחקירה. מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה ברק מרדכי שהגיע לזירה, ביצע הערכת מצב שבסיומה החליט להטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש שעד מהרה עצרה את החשודים. בדיון להארכת המעצר הראשונה עולה כי החשוד העיקרי של המשטרה הוא אלכס כספי, אשר היה ככל הנראה שיכור בעת מעצרו, ואף נטען כי התנגד למעצר ותקף כביכול שוטר. מהעולה בדיון בו נחשפו חלק מעדויות, כספי וקובטון היכו לכאורה קשות את יפים ז״ל  בגן ציבורי ברובע ו', כל זאת לאור יום ולעיני אנשים ששהו במקום. אחת העדויות מספרת כי לאחר שיפים ז״ל התמוטט על הרצפה כספי כביכול ״דרך עליו עד שיצאו שפריצים של דם".  בית המשפט האריך את מעצרם של קובטון וכספי עד יום שלישי 20.7‪.21. השניים הובאו לבית המשפט לצורך הארכת מעצרם בשנית. בית המשפט נענע לבקשה וכאמור האריכו עד 26‪.7‪.21.

אחת מעדות הראייה לתקיפתו האכזרית של יפים ז״ל אשר גם הזעיקה את המשטרה וכוחות ההצלה, סיפרה על התקיפה ברדיו רשת ב׳ לכתב  אסף פוזילוב. לדבריה התקיפה נמשכה זמן רב כעשר דקות : "בהתחלה השלושה דיברו ביניהם, ואז פתאום החלו מכות קשות מאוד", היא אומרת. "כשהתחילה האלימות התקשרתי מיד למשטרה אמרתי שצריך לשלוח ניידת", לדבריה, היא התקשתה להסביר לכוחות המשטרה את מיקומה ומסרון לאיתור מיקום נשלח אל הטלפון הנייד שלה. התקיפה המשיכה בעודה מדברת עם המשטרה אל מול עיניה "לא חשבתי שהוא ימות, לא הבנתי שאני רואה רצח שמתרחש ממש מול עיני, ממש כמו סרט אימה. באיזשהו שלב הוא נפל וראיתי דם על הרצפה. גם כשהוא היה על הרצפה הם המשיכו להכות אותו".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן