רצח את בת זוגו באשדוד בחניקה בגלל קינאה בקשר הרומנטי

כתב אישום הוגש השבוע בבית המשפט‫, נגד סרגיי ביטיוקוב בגין רצח בנסיבות מחמירות של בת זוגו לובה פוטכין ז”ל. ״בזמן שהמנוחה שוחחה עם הנאשם בנוגע לקשריה הרומנטיים עם האחר, נטל הנאשם את חולצתה, ליפף אותה לצורת חבל, כרך בחוזקה סביב צווארה כדי לחונקה, ובהמשך משך באמצעותה את המנוחה, מה שהוביל למותה״

צילום: דודי לוי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד סרגיי ביטיוקוב בגין רצח בנסיבות מחמירות של בת זוגו לובה פוטכין ז”ל‫.  על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עורכי הדין יריב צרי ונועה שוקר,  הנאשם התעלל בבת זוגו, על רקע קנאה, לאורך מערכת היחסים בינהם וכאשר נודע לנאשם על הקשר שלה עם אחר, החליט להמיתה. ביום 16.5.22, בדירתו של הנאשם,  בזמן שהמנוחה שוחחה עם הנאשם בנוגע לקשריה הרומנטיים עם האחר, נטל הנאשם את חולצתה, ליפף אותה לצורת חבל, כרך בחוזקה סביב צווארה כדי לחונקה, ובהמשך משך באמצעותה את המנוחה, מה שהוביל למותה‫.

 במספר הזדמנויות התעלל הנאשם במנוחה. בין היתר כפי שיפורט להלן: בשנת 2012 , בבית הנאשם במצפה רמון,פצע הנאשם את המנוחה באמצעות סכין בבטנה, וגרם לה לשני חתכים. בתאריך 14.8.15 , תקף הנאשם את המתלוננת בביתה בכתובת שד' הרצל בביתה באשדוד.

בין החודשים אוקטובר-נובמבר 2015 , הכה הנאשם את המנוחה בביתה באגרופים וכיבה סיגריה על גופה.

 בתאריך 23.07.16 , הסיר הנאשם את הסורגים מחלון ביתה של המנוחה, והתפרץ לבית. כחודשיים לאחר מכן תקף הנאשם את המנוחה בכך שעיקם את ידה באופן שגרם לה לנקע, הכה אותה בפניה, וגרם לה לחבלה בפנים. כשבועיים לאחר מכן תקף הנאשם את המנוחה, בכך שתפס אותה בידה בחוזקה, הכה אותה בפניה וגרם לה לחבלה בלחי ימין. החל מחודש פברואר 2022 ועד ליום 16.05.22 ניהלה המנוחה קשר רומנטי עם י.ג. בסביבות חודש מרץ 2022 נודע לנאשם על הקשר הרומנטי הנ"ל.

כשבוע לפני ה- 16.05.22, שקל הנאשם להמית את המנוחה, על רקע קנאתו בקשר עם האחר, וגיבש את החלטתו להמיתה.ביום 15.05.22 בשעה 23:45 , לערך הגיעו הנאשם והמנוחה לדירה. בשלב מסוים, בזמן שהמתלוננת שוחחה עם הנאשם בנוגע לקשריה הרומנטיים עם האחר, על רקע קנאתו למנוחה ובמסגרת ההחלטה, נטל הנאשם את חולצתה של המנוחה שהייתה מונחת על הספה, התיישב לצדה של המנוחה, ליפף את החולצה לצורת חבל, וכרך אותה בחוזקה סביב צווארה של המנוחה, בכדי לחונקה. בהמשך, ובעוד החולצה כרוכה סביב צווארה של המנוחה, משך הנאשם באמצעותה את המנוחה, ובכך השכיב את המנוחה על הספה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, ובעקבות הפעלת הלחץ על צוואר המנוחה, נגרם למנוחה תשניק מכני אשר הוביל למותה. הנאשם במעשיו הנ"ל, גרם בכוונה למותה של המנוחה שהיא בת זוגו, לאחר התעללות שיטתית ומתמשכת בה, גופנית ונפשית ולאחר הליך ממשי של שקילה וגיבוש החלטה להמית.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום  ההליכים המשפטיים נגדו‫.  

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן