רפאל כהן החרדי מאשדוד מונה לכתב הפוליטי של אתר "כיכר השבת"

רפאל כהן האשדודי השתחרר מ"גלי צה"ל" – שימש כמפקד קורס כתבי גלצ יתחיל ככתב הפוליטי והכלכלי של "כיכר השבת". בהצלחה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

העיתונאי החרדי רפאל כהן, תושב אשדוד בן 22, יתחיל ביום ראשון את תפקידו ככתב הפוליטי והכלכלי של "כיכר השבת", אתר החדשות החרדי המשמעותי מכולם, סטייל "ערוץ 12" של החברה החרדית. כהן השתחרר מתפקידו היום (חמישי) לאחר שסיים לפקד על קורס העיתונאים היוקרתי של התחנה הצבאית, הקורס הראשון שהתקיים אי פעם בירושלים, תפקיד שמילא בסיום שירותו על מנת לחנוך את דור העתיד של "גלי צה"ל" – והיה החרדי הראשון לעשות זאת.

בתחנה הצבאית מילא כהן שורת תפקידים יוקרתיים, בהם עורך מהדורות חדשות עגולות, עורך המשנה של "בוקר טוב ישראל" (יומן הבוקר של "גלי צה"ל") ועורך הדיגיטל הראשי. כהן הקים את מיזם "יותר ממלחמות", מאבק "גלי צה"ל" בתאונות הדרכים, ועקב מדי שבוע בתוכנית "יומן הצהריים" אחר מספר ההרוגים והפצועים בכבישים, בפינה שהוחלט על הישארותה גם לאחר עזיבתו בגלל מימדי השפעתה. בנוסף לכל זאת, כהן זכה בעיטור מצטיין נשיא המדינה לשנת ה'תש"ף על פועלו בתחנה הצבאית.

כהן שימש כחייל מוביל ומשמעותי בחטיבת הדיגיטל במחלקת החדשות של גלי צה"ל ושימש עורך האתר הראשי והאחראי על היישומון של התחנה. מפקדיו בתחנה סיפרו כי "רפאל מילא את תפקידו במסירות רבה, תוך הגדלת ראש וחשיבה מערכתית. מלבד הסמכות והחשיבות המקצועית, הוא משמש אוזן קשבת לחיילים רבים בגלי צה"ל עד כדי כך שזכה לכינוי "אבא" מפי חבריו למחלקה. הקשרים האמיצים שרקם, תוך כדי עבודה מאומצת, הופכים אותו לאדם רגיש ומיוחד".

בשעה שכהן זכה בפרס מצטיין הנשיא, מפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ אמר כי "תרומתו של רפאל נמדדת בשגרה ובמיזמים מיוחדים באחריותו ביוזמתו, כגון מיזם 'יותר ממלחמות', במסגרתו הוא שם לו למטרה למגר את תאונות הדרכים בישראל, זאת באמצעות מחקר נרחב שערך בתחום, עמידה בקשר עם גורמים שונים ובאמצעות הרשתות החברתיות, היישומון והרדיו. בעקבות כל אלו, הוא מגיש פינה שבועית ב'יומן הצהריים' של גלי צה"ל בהגשת אמיר איבגי, שם הוא יזם פינת מעקב אחר תאונות הדרכים ובה הוא מונה את מספר הנפגעים. הכל מתוך מטרה להעלות את המודעות בנושא הכאוב של התאונות בישראל".

כהן אמר ל"אשדוד 10" כי הוא "מתרגש וגאה ליטול אחריות כבדת משקל שכזו, ומקווה לעשות את תפקידו במידה הראויה לו". מ"כיכר השבת" נמסר בתגובה: "מערכת 'כיכר השבת' מקדמת בברכה את העיתונאי רפאל כהן שמצטרף לאתר החרדי הגדול בעולם, ומאחלת לו הצלחה רבה ועיתונות מצוינת".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן