רעיית האופנוען שנהרג: "שרון, אתה החיים שלי, תשמור עלינו, אני מתחננת"

שרון אוחנה נהרג בתאונת דרכים בעת שרכב על אופנוע בכניסה לעיר אשדוד. הוא הובא למנוחות בבית העלמין באשדוד. אלמנתו קראה על קברו: "שרון, אתה החיים שלי, תשמור עלינו". הותיר אחריו אישה ו4 ילדים, יהי זכרו ברוך!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שרון אוחנה בן 42 מאשדוד נהרג בתאונת דרכים קטלנית בשדרות משה דיין באשדוד, בתאונה שנסיבותיה עדיין נחקרות. שרון ז"ל רכב על אופנועו בשדרות משה דיין בעיר והתהפך. הוא נמצא מוטל על הכביש מול רובע י”א, בסביבות חצות הלילה. צוות מד"א קבע את מותו במקום.


שרון היה מוכר ואהוב באשדוד. רבים הגיעו לבית העלמין ללוותו בדרכו האחרונה. בין המספידים היה גם הגיס שלו שאמר: ״שרון היקר איך אפשר להיפרד. רק ביום ראשון האחרון, זכיתי לחבק אותך חיבוק אחרון מבלי לדעת שזו הפעם האחרונה. היית בחור מלא שמחת חיים, בעשרים שנה שאני מכיר אותך אני לא זוכר פעם שראיתי אותך כועס. תמיד ידעת ליהנות מהחיים, להביא מהאושר שלך לכרמית והילדים. הבאת לעולם ארבעה ילדים מקסימים שזכו לבלות אתך שנים מעטות מידי, אבל אתה תלווה אותם כל חייהם. השארת אותם לבד אבל הם לעולם לא יהיו בודדים. יש לנו משפחה חמה ואוהבת, אנחנו נעשה הכל למלא את הפער העצום שהשארת".
רעייתו, כרמית, זעקה מעל קברו של בעלה :"שרון, אתה החיים שלי, תשמור עלינו, אני מתחננת".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן