רופאים מומחים יצורפו לוועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי

לאחר פנייתו של עו"ד לינדנברג לביטוח לאומי בבקשה להעביר את כל הוועדות הרפואיות מערי המחוז לאשדוד, הוא קיבל תשובה מהביטוח הלאומי כי: ״נעביר חלק גדול מוועדות נפגעי עבודה לאשדוד״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הקלה נוספת משמעותי לנכים מעבודה באשדוד והסביבה: הוועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי נפגעי עבודה יצרפו בימים אלה רופאים מומחים בתחומים רבים נוספים פרט לתחום האורתופדי לוועדות הרפואיות לנפגעי עבודה הפועלות בעיר. כך מעדכן עו"ד דותן לינדנברג -יו"ר משותף לועדת רשלנות רפואית בלשכת עורכי הדין בדרום –  אשר פנה לביטוח הלאומי בבקשה להעביר את כל הוועדות הרפואיות מערי המחוז של רמלה ורחובות, לאשדוד, העיר המטרופוליטנית הגדולה במישור החוף הדרומי.

על צירוף המומחים בתחומים אלה, נודע בעקבות תשובה שנשלחה מאגף הוועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי לעו"ד לינדנברג בעקבות פנייתו האחרונה בנושא בחודש שעבר למנכ"ל המוסד לביטוח לאומי, לקיים את הוועדות הרפואיות לנפגעי עבודה באשדוד במקום בערי המחוז הממוקמות במרחק של יותר מ-30 קילומטרים, מה שמקשה על הנכים הרבים מעבודה שמתגוררים באשדוד והסביבה.

בפנייתו ציין כי  הנכים מעבודה חרף מוגבלותם, נאלצים לצורך קביעת דרגת נכותם, לנסוע עשרות קילומטרים לוועדות רפואיות המתכנסות ברובן בסניפי הביטוח הלאומי ברמלה וברחובות.

לא אחת, כך נכתב, נאלץ נכה עבודה תושב אשדוד, להתייצב במועדים שונים למספר ועדות רפואיות מחוץ למקום מגוריו, לצורך בדיקתו בכל פעם אצל רופא ועדה רפואיות בעלי תחום מומחיות שונה.

עו"ד דותן לינדנברג

לדברי עו"ד דותן לינדנברג, העברת הוועדות לסניף אשדוד, תחסוך בזמן הנסיעות ממושכים, בסיכוני דרך בעלויות נסיעה המשולמות על ידי אותם נכים או על ידי הביטוח הלאומי ותקל על הנפגעים שחלקם מתקשים מאוד להתנייד ולהגיע לוועדות מחוץ לעיר.

הבשורה שהתקבלה עתה מעוררת תקווה כי בקרוב יחול שינוי משמעותי בעניין זה לרווחת ציבור הנכים תושבי אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן