רועי לוטאטי מעד ונהרג בשובר גלים באשדוד במהלך דיג: האחות שלו חלמה את האסון. מצמרר

מצמרר. ליטל אחותו של רועי לוטאטי בן 32 מספרת על החלום שחלמה עליו לפני האסון ועל ההודעה שקיבלה על מות אחיה:"היה לי אח, קראו לו רועי לוטאטי, ועכשיו הוא כבר אינו". הובא למנוחות בבית העלמין באשדוד יהיה זכרו ברוך

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"לפני מספר ימים חלמתי עליך, על אפרת. ביקשתם ממני להיות פונדקאית שלכם כי בחלום לא הצלחתם (אפרת לא הצליחה) להיכנס להריון (מה שלא נכון במציאות). הסכמתי, היתה לי כבר בטן בחלום, קמתי בפניקה, הצלחתי לנשום כשגיליתי שזה לא באמת קרה." כך כותבת ליטל אחותו של רועי לוטטי שנהרג ביום שישי האחרון בשובר גלים באשדוד במהלך דיג.
ליטל:"אתמול בלילה, חלמתי שוב חלום מזור, הייתי עם חברים שלא מוכרים לי מהמציאות. אבל בחלום היכרתי. הםן ניסו לשכנע את הגבר הבלונדיני לקפוץ מהצוק למים, הוא לא רצה, הוא פחד, הםן חשבו שזה מצחיק ודחפו אותו. בעת הנפילה הוא קיבל מכה חזקה בברך, היא כנראה נשברה, הוא לא הצליח לשחות למעלה חזרה, הוא התחיל להלחץ ולטבוע. ירדתי בפאניקה בחלום, הרגשתי שהכל תלוי בי, ביקשתי עזרה, אף אחד לא הסכים להיכנס, זה היה מקום מסוכן.
לאחר כמה רגעים שאני רואה אותו טובע בחלום, התעוררתי בבהלה וחרדה, לא הבנתי מה קורה עם החלומות שלי בימים האחרונים, חשבתי שזה סתמי.



בסביבות השעה 12:00 טלפון בוואטסאפ מאמא שלי שבאוסטרליה, לא הספקתי לענות. מקבלת הודעה ״זה דחוף מאוד תעני!!״, חושבת לעצמי ״נו באמת, מה כלכך דחוף בקשר ליום ההולדת של איידן שמתקיים מחר?״ (הרי על זה התכתבנו לפני שניה). מתקשרת חזרה, שומעת בכי, שקט, בכי גם של אחותי, לא מבינה, מנסה להבין מה קורה.
לאחר מכן היו מילים שלא הצלחתי לעכל משהו כמו ״רועי נהרג״. שתקתי, ולאחר כמה שניות אמרתי ״לא לא, אני לא מבינה ממש מה את אומרת לי עכשיו״. המילים לא הצליחו להיכנס בי, לא הבנתי, שוב שתיקה. מעכלת את הבכי, המילים לאט לאט מחלחלות, וההיסטריה התחילה להגיע.

נהגתי לאשדוד בחצי עיוורון מדמעות, לא מצליחה להירגע, כועסת, מתוסכלת. הרגשתי שאני מחוץ לעצמי, שהרכב זז, הדמעות יורדות עליי, אבל מעבר לזה הכל קפא במקום, מעין ניתוק שלא חוויתי עד היום.

אני לא מבינה, אני לא מבינה מה קורה, אני לא מבינה איך נשארה רק שקית משטרתית ממך, ואולי גופה חבולה שיהיה מאוד קשה לזהות בשבוע הבא.
אני לא מבינה, ולא מעיזה אפילו לקרוא את הכתבות, להסתכל בסרטונים, רק הדמיון שלך מחליק מגובה 6 מטר על הראש מפלח לי את הלב באכזריות. אני פשוט לא מבינה. עד היום בשעה 12:00 לערך, היה לי אח, קראו לו רועי לוטאטי, ועכשיו הוא כבר אינו.

לא רק חיית על הקצה, נהרגת עליו. לפחות ליד הים, המקום הזה שכלכך אהבת.

צילום דוברות כיבוי

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן