רונית רז מונתה למנהלת בית הספר לרפואה משלימה בגבעת ושינגטון

גב' רונית רז נבחרה על ידי הנהלת קריית החינוך גבעת ושינגטון, לתפקיד מנהלת "אדמה- ביה"ס לרפואה משלימה גבעת ושינגטון

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 רז, בעלת 10 שנות ניסיון בתחומי הרפואה המשלימה ו- 18 שנות ניסיון בהדרכה- מורה ליוגה לילדים, מדריכת תנועה לגיל הרך, מנחה מוסמכת למיינדפולנס NLP ודמיון מודרך, נטורופתית, הרבליסטית קלינית, רפלקסולוגית קואורדינטיבית בדרגת בכיר מתקדם, בעלת ניסיון בתחומי השירות והיכרות עמוקה עם בית הספר כבוגרת מסלול נטורופתיה ב"אדמה". רונית שימשה במגוון תפקידים אדמיניסטרטיביים ובהדרכת מבוגרים, ילדים ונוער בסיכון.

"הרפואה המשלימה מהווה גורם חשוב בבריאות דור העתיד", אמרה רונית רז  עם כניסתה לתפקיד. "בשנים האחרונות תחום הרפואה המשלימה הולך ומתעצם הן באזור המרכז והן ביישובי הפריפריה. אחת המטרות היא להמשיך ולקדם כאן באזור השפלה והדרום, מרכז הדרכה מקצועי ללימוד, להתמקצעות ולהשתלמות בתחומי הרפואה המשלימה”.

במסגרת תפקידה, תישא רונית רז באחריות מול הנהלת קריית החינוך גבעת ושינגטון, לניהול בית הספר "אדמה" שכולל את ניהול הקליניקות, רמתן ואיכותן וניהול צוות המרצים ולהתוויית הדרך הניהולית והמקצועית, למקסום הרמה הלימודית  ופיתוח תכנים קיימים וחדשים.

"כבוגרת בית ספר "אדמה" אני מכירה היטב את הקסם הגלום במקום הזה ומודה על ההזדמנות שניתנה לי לעמוד בראש בית ספר עם מרצים מקצוענים וסטודנטים שצמאים ללמוד ולהעביר הלאה את אורח החיים הבריא. ביה"ס "אדמה" הוא הוותיק בתחום באיזור השפלה ועוסק מזה שנים בהכשרת מטפלות ומטפלים והעברת הידע בתחומי רפואה משלימה, נטורופתיה, בריאות ותזונה טבעית".

יקי סעדה, מנכ"ל קריית החינוך גבעת ושינגטון בירך את המנהלת הנבחרת. "רונית, שאף למדה אצלנו, מונתה לתפקיד כדי להוביל את ביה"ס "אדמה" להישגים חדשים, למקסם את משאביו וליזום תוכניות חדשות בתחומי הרפואה המשלימה. אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה החשוב".

שילה כץ, מנהל היחידה ללימודי חוץ גבעת ושינגטון איחל למנהלת החדשה הצלחה רבה בהובלת ביה"ס אדמה  להגשמת חזונו ויעדיו. "אני מאמין שרונית שמשלבת ידע וניסיון בתחומי הבריאות יחד עם ההיכרות העמוקה שלה עם בית הספר ותכניו תצליח לחבר את כלל המשאבים הקיימים בביה"ס "אדמה" ולהביאו להישגים גבוהים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן