רונג'אן האשדודית מככבת בטלוויזיה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה צפתה בתוכנית האחרונה של צמד הדוגמניות גלית ואילנית, ביום שישי האחרון, והתמוגגה מהעובדה שמבקר האוכל ניב גלבוע, המליץ על 2 מסעדות טובות באזור הדרום ואחת מהן היא ׳רונג׳אן׳ הממוקמת על הטיילת במרטין בובר. בינתיים, מאחורי הקלעים היה שם אבי אביטל בעל המסעדה ובנו, שתפסו תמונות למזכרת עם השחקן אסי ישראלוף מ׳מה קשור׳, הבדרן והשחקן ישראל קטורזה, והשף חיים כהן. 

ציפור ליחששה לפריחה כי יעקב שטרית‫, בעבר יו״ר סניף הליכוד בעיר וחבר מרכז הליכוד‫, עוסק בימים אלה ביחד עם חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם‫, בגיוס מתפקדים לשורות הליכוד. השניים הגיעו עם עוד 700 טפסים של מתפקדים למצודה בתל אביב ונפגשו עם מנכ״ל הליכוד צורי סיסו‫, שבירך אותם. האם חברי הליכוד יזכרו לשטרית חסד כשייתקיימו פריימריס לשיבוץ ברשימת הליכוד לכנסת בבחירות הבאות? פריחה מאמינה שכן‫.

פריחה נורא התבאסה השבוע, שבתחרות ׳הסבתוש של המדינה׳, לא נבחרה אף אשדודית ובכל שמונת התארים זכו סבתות מערים אחרות. כזכור, 3 אשדודיות התמודדו ובהן גלית אביב,שרה שפר וגלית שוראקי. בתחרות, שיזם ומפיק אורי קריספין בפעם השישית זכתה ענת פביאן בת 60 מהרצליה, הסגנית היא שרית אנקב בת 48 מבאר שבע. פביאן, בת 60 מהרצליה וסבתא ל- 7 נכדים זכתה בתואר הסבתא היפה בישראל לשנת 2021.

התחרות, שהפכה למסורת, התקיימה השבוע בפעם ה- 6 במשכן לאומנויות הבמה.

על הבמה עלו 33 סבתות יפות ומוכשרות מנהריה שבצפון ועד אילת שבדרום, לקול תשואות הקהל והתמודדו על התואר הנכסף. את הערב פתחה הזמרת דניאלה ברדה במחרוזת שירי צה"ל כשהבנות בתחרות היו לבושות כחיילות. לאחר מכן, עלו לבמה צמד רקדנים מבלט פאנוב. אחריהם להקת 'ניצן' מרחובות, חברי הלהקה הם בוגרים בעלי צרכים מיוחדים, ליקויי למידה מורכבות, תפקוד והסתגלות שריגשו את הקהל. לפני תצוגת ההכתרה עלה לבמה הזמר אגם לב והקפיץ את כולם.

הזוכה עם אורי קריספין

המתח בשיאו והקהל לא הפסיק להריע לאורך כל התחרות. הסבתות בתחרות עלו לתצוגת ההכתרה לבושות בשמלות ערב. בתחרות חולקו שמונה תארים ובזה אחר זו נפתחו המעטפות עם רשימת הזוכות: הזוכה ענת פביאן, סגניתה היא שרית אנקב בת 48 מבאר שבע. חיה קלזי בת 54 מנהריה נבחרה ל"פוטוגנית" של התחרות  את תואר "תגלית השנה" קטפה שפרה וזאנה בת 50 מירושלים "נסיכת היופי" היא יעל וכמן בת 71 מרעננה. זיווה אריס טוויל בת 48 מבת ים היא "חביבת הקהל”. נורית בר בת 60 מהמושב צור משה זכתה בתואר "פאשניסטה" של התחרות. פרס אישי של מפיק התחרות אורי קריספין הוענק לאורית מלכה בת 45 מקיבוץ סער כמצטיינת של התחרות.

לדברי קריספין: ״התחרות השנה הייתה מעבר לציפיות, אחרי שנת קורונה קשה ומבצע 'שומר החומות' הטקס היה בספק גדול וכמעט בוטל ובסוף כנגד כל הסיכויים הוא התקיים על הצד הטוב ביותר. ברכות לזוכות נתראה בשנה הבאה״.

פריחה שמעה שהשבוע התקיים מפגש נוסטלגי מיוחד‫. זוכרים את סופרמרקט ׳קלאב מרקט׳ שהיה ממוקם בקניון ההסיטי בקומה התחתונה‫? אז עובדי הסופר החליטו לאחר 14 שנים להפגש מחדש‫, כמעט בהרכב מלא‫. עליזה ימין שניהלה את קלאמרקט התרגשה לראות את כולם והיו שם לא מעט חיבוקים ונשיקות‫. פריחה חושבת שאין כמו מפגשים נוסטלגיים

פריחה מאוד התרגשה השבוע ששמעה שאיש העסקים, היזם והקבלן ואיש החסד קובי טויזר תרם השבוע ספר הפטרות להוריו של הילד עידו אביגל ז”ל, אשר נהרג מפגיעת טיל בעיר שדרות במבצע "שומר החומות”. מי שעמד על המצווה החשובה הוא אלעד גוזל. פריחה מפרגננת

פריחה תמיד מתרגשת שהיא שומעת סיפורים מיוחדים של השבת אבידה. מסתבר שאלכס עובד קבלן של עיריית אשדוד מחוף הקשתות, מצא ארנק ובו מסמכים ו- 6000 שקל מזומן. לאחר מאמצים, אותר האדם שארנקו אבד, תושב ירושלים בשם ערן שריקי, שהגיע להתרחץ בחוף הקשתות. הארנק הוחזר לבעליו וערן סיפר שהכסף היה מיועד לתשלום שכירות עבור שני נזקקים מטעם העמותה בה הוא חבר. פריחה מפרגנת לעושים במלאכה.

לרגל יום האחות הבינלאומי שהתקיים בשבוע שעבר‫, פריחה רוצה לערוך לכם היכרות גלית ויינשטיין מאשדוד‫. גלית היא סגנית אחות אחראית במחלקת אורולוגיה, בבית החולים ׳אסותא׳ רמת החייל. גלית סיימה את לימודי הסיעוד, תואר ראשון ושני, לפני כ-7 שנים, ומאז עובדת בבית חולים אסותא  במחלקת אורולוגיה.

אחד הרגעים המשמעותיים שהיו לה כאחות היה לפני 4 שנים, כשהייתה אחות צעירה וחדשה באסותא, אחד המטופלים שלה סיפר לה על מחקר שהוא עורך במסגרת הדוקטורט שלו, לאחר השחרור שלו הוא שלח מכתב המספר עד כמה השיחות היו משמעותיות עבורו וצירף את עבודת הדוקטורט השלמה. בזכותו היא הבינה את משמעותה הרבה של ההקשבה וחשיבות שיחה כנה עם מטופל, תוך מתן תשומת לב מלאה.

פריחה מפרגנת‫ לצוותי הרפואה.  

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן