נהג האוטובוס שהותקף כשהעיר על מסכה: "לא יודע אם אחזור לנהוג באשדוד, אני פוחד"

רומן פנחסוב בן 49, אב לשלושה, היה בעיצומה של נסיעת אוטובוס האשדוד כאשר עלו לאוטובוס שלושה נערים ללא מסכה. ברגע שהעיר להם, החלו לחבל באוטובוס ולאחר מכן לתקוף אותו במכות, בעיטות ואגרופים. המשטרה טרם מצאה את הנערים ורומן חושש לחזור לקו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בכל יום עבודה שמתחיל, כולנו מבקשים לצאת בשלום ולחזור בשלום. בכל יום רגיל אך בעיקר בעיתות משבר כמו הקורונה העכשווית, כאשר אף אחד לא יודע אם יידבק וממי. כך היה ביום ראשון כאשר רומן פנחסוב (49) יצא ליום עבודתו באוטובוס של חברת "אפיקים".  פנחסוב נשוי ואב לשלושה (22,24,11), עלה לארץ 1990 מאוזבקיסטן ברית המועצות לשעבר, המשפחה התגוררה בלוד ולפני 20 שנה עברו לאשדוד, היות שדווקא פה בזמנו היה אפשרי לקנות דירה לזוגות צעירים. הוא שירת בצבא בהרבה תפקידים, כולל לחימה בעזה, ולמד מכונאות רכב. "נתתי כל מה שיכולתי למדינה" הוא אומר "וזה עוד יותר פוגע שמתנהגים ככה". כשש שנים הוא נהג אוטובוס, לפני כן עבד כמנופאי במפעל. הוא מסיע בעיקר בקווים פנימיים בתוך אשדוד.

רומן לפני הכל, איך אתה מרגיש?
"ברוך השם, כואבת לי הרגל, יושב בבית וחושב".

איך הילדים?
"הם היו בהלם, כי זה לא מקרה ראשון אצלי. לפני 11 שנה נדקרתי בעבודה, אז הילדים היו בהלם שזה שוב קורה".

ספר לי מה בדיוק קרה.
"זה קרה בקו 18, ,הייתי באזור הפלמ"ח -בני ברית בתחנה ראשונה, שם עלו שלושה נערים ללא מסכה. ביקשתי מהם לרדת ואז אחד מהם יצא והתחיל לפתוח ברז חירום באוטובוס ולחבל בו.

יצאתי כדי לסדר את זה ולהמשיך בנסיעה, ואז הם התחילו להכות אותי. קיבלתי מאחד אגרוף  בחזה, מהשני בעיטה בכתף ומכה, הרגשתי כאבים חזקים אך המשכתי לנסוע עוד רבע שעה, ואז רציתי לרדת לשירותים ולא הצלחתי לקום מהכסא".

מה עשית?
"התקשרתי לסדרנים, סיפרתי מה קרה, אמרו לי להתקשר למשטרה והזמינו לי אמבולנס  ופינו אותי לבית חולים ׳אסותא".

הכל בגלל המסכה?
"בגלל הקורונה. היא עשתה את העבודה שלנו יותר קשה, ויותר מסוכנת, ממש קשה לנו. אני מצפה שגם ראש העיר יתערב בעניין הזה והממשלה שתגן עלינו".

נדבקת בקורונה?
"בגל הקודם כן, נדבקתי מהנוסעים, בגלל זה מאוד מקפיד על מסכות. אני רוצה ללכת לעבודה בשלום ולחזור הביתה בשלום".

תחזור לעבודה?
"שאלה קשה, כרגע אני מפחד".

הנערים ביקשו סליחה?
"לא מצאנו אותם.. אני מבקש עזרה לאתר אותם בני 16, 17, עם כיפה שחורה."

אולי זה בגלל שאתה רוסי?
"לא חושב, הקורונה פגעה לכולם בראש, כולם יותר עצבניים, הנוסעים לא רגועים באופן כללי. אני מרגיש שכולם עצבנים. בנוסף הרי רק ביקשתי מסכה, לא הייתה להם בכלל מסכה."

נהיית מפורסם עכשיו
"האמת זה לא נוח.. המשפחה נפגעת מזה כי כולם שואלים מה קרה מה קרה, אין לנו מנוחה. אני מבקש מכם, אני רוצה לפגוש את ראש העיר לסרי לספר לו כל מה שאני עובר באוטובוס עם הנוסעים מאשדוד, שיידע מה קורה פה ויעזור לנו לעבור את זה".

מה לאחל לך?
"רק בריאות לכל עם ישראל, שתהיה יותר סבלנות ושכולנו נצא מהקורונה."

משטרת אשדוד: ״מתמקדים באיתור זהות החשודים״

משטרת ישראל נמסר בתגובה כי ״המשטרה פתחה בשעה האחרונה בחקירה, בעקבות תקיפת נהג אוטובוס ציבורי בעיר אשדוד, ככל הנראה ע"י 3 נערים, לאחר שהעיר להם לעטות מסיכות כנדרש. הנערים נמלטו, והנהג פונה לבית חולים במצב קל. מאמצי המשטרה מתמקדים בשעה זו באיתור זהות החשודים במטרה להביאם לחקירה״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן