רוכב אופנוע שאופנוען שהשתולל התנגש בו תובע מעל למיליון ₪ ממאגר ה"פול"

רוכב אופנוע השתולל לפני כשנה וחצי בחניון בפארק הירקון בת"א והתנגש בעוצמה רבה באופנוען בן 17. האופנוען עף יחד עם אופנועו ונפגע בראשו, בירך ובחזה. הוא פונה באמבולנס לחדר המיון בבי"ח איכילוב בתל אביב כשהוא סובל בין היתר מערפול הכרה, חבלות בראש, חבלות בחזה, ומשינוי צורה משמעותיים בירך ימין.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תאונת האופנוע קטעה את חלומו להתגייס לקרבי לאחר שנקבע לו פרופיל 64. הוא תכנן להתגייס לצבא בתור לוחם ולשרת שירות משמעותי, אך בשל הנכויות מהתאונה נמנע ממנו השירות כלוחם קרבי כפי שתכנן, מה שגורם לו צער ותסכול רבים מאוד ואף עשוי להשפיע עליו בכל עבודה ואף במימון לימודיו.

כך עולה מתביעה שהוגשה לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג נגד המאגר הישראלי לביטוחי רכב (הפול) שבטחה האופנוע בביטוח חובה. מהתביעה עולה כי בביה"ח הבחינו בדימום מוחי, בשבר בירך ימין ומפגיעה בריאה. הצעיר הוכנס לניתוח לצורך קיבוע השבר בירך  ולטיפול בדימום בארובת העין השמאלית.

אורתופד שבדק את הצעיר כחצי שנה לאחר התאונה, קבע כי הוא סובל עדיין ממגבלות תנועה ואף  מתקשה לעמוד עמידה ממושכת. אם לא די בכך, כשנה לאחר התאונה נמצא כי הוא סובל מצלקות מגרדות, גדולות ומכערות על פני הירך ימין וברך ימין והוא צפוי לעבור ניתוח פלסטי. 

עו"ד לינדנברג

הצעיר תובע באמצעות עו"ד תאונות דרכים דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, לקבל פיצוי של כמיליון ₪ עבור כאב וסבל, עזרת צד ג', הוצאות רפואיות, הפסדי שכר וזכויות פנסיוניות.

טרם הוגש כתב הגנה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן