רב חרדי ללסרי: ״סגן ראש העיר מאיים עליי"

ראש מוסדות "דעת מישרים" הרב שלמה גולדמן, פנה במכתב אל ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי, וטען כי סגן ראש העירייה הרב ויינגרטן דרש ממנו לכאורה בפגישה לא לקבל תלמידים ממשפחות שפרשו מחסידות גור, ואיים כביכול, שאם יקבלו הוא "יתקע את המבנה החדש ויסגור להם את תלמוד התורה. לטענתו, לאחר פתיחת שנת הלימודים, ולאחר שקיבל את התלמידים הוא עבר "הטרדות איומים וקללות" מחסידי גור

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ראש מוסדות "דעת מישרים" הרב שלמה גולדמן, פנה השבוע במכתב אל ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בו הוא טוען, כי סגן ראש העירייה הרב יחיאל ויינגרטן איים עליו כביכול בנוגע לקבלת תלמידים בתלמוד תורה שהוא מנהל באשדוד. במכתב כותב הרב גולדמן כי לפני כשלושה חודשים הוא הוזמן לפגישה עם הרב ויינגרטן בנושא "אי קבלת תלמידים חרדים ממשפחות שפרשו מחסידות גור”, וכי בפגישה שהתקיימה בלשכת סגן ראש העירייה בבניין העירייה בה הוא נדרש כביכול לא לקבל את אותם תלמידים וכי בסיום הפגישה אמר לו הרב ויינגרטן כי "אם תקבלו את הילדים ממשפחות האלו במוסדותיכם אני אתקע לכם את המבנה החדש, אני אסגור לכם את התלמוד תורה, נעשה לכם הפגנות בכל יום”. לדברי הרב גולדמן, הוא השיב לסגן ראש העירייה כי במוסד באשדוד "כלל חסידי – דעת מישרים" הוא מחוייב לקבל לקבל כל תלמיד אך הרב ויינגרטן ״המשיך בדרישתו ואזהרתו החד משמעית שלא לקבל את אותם תלמידים”. הרב גולדמן טוען כי שאל את הרב ויינגרטן היכן הוא מצפה שהילדים האלה ילכו ללמוד, ענה הרב ויינגרטן ״אני רוצה שיעזבו את אשדוד, שילכו לירושלים, או לבית שמש, או לבני ברק, כאן באשדוד אין להם מקום”.
בהמשך כותב הרב גולדמן כי למרות החששות מהאיומים, התקבלו אותם תלמידים כפי שהוא מחויב על פי החוק. לדבריו בתחילת שנת הלימודים פורסם שמו ומספרי הטלפון שלו בין חסידי גור בארץ והוא עובר "כל יום הצקות, הטרדות, איומים וגידופים, קללות נאצה וניבול פה "וכי אותם הצקות חלקם הגדול ממספר חסוי נעשות גם בשעות הלילה המאוחרות. עוד הוא טוען כי ניסה להכיל את ההצקות אך השבוע "נחצו קווים אדומים כאשר הגיעו 2 בריונים בביתי בירושלים וכשפתחתי את הדלת, התפרצו לביתי, וניסו לעשות מעשים אשר לא ייעשו, ואשתי הבריחה אותם בצעקות ובבושת פנים. האירוע מתועד במצלמות האבטחה”.
הרב גולדמן גם טוען כי נשלחו מכתבים להורי התלמידים בתלמוד התורה במטרה שיפעילו לחץ לזרוק את אותם התלמידים מהלימודים. וכי הרב מתלבט אם להגיש תלונה במשטרה, ומבקש כי ראש העירייה ו וקברניטי העיר יהיו מעודכנים על המקרה וכי הוא מקווה שהעניינים יירגעו וניתן יהיה להמשיך בלימודים.
מלשכת הרב ויינגרטן, סירבו להגיב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן