רב העיר ערך 3 חתונות במועצה הדתית

3 חתונות התקיימו הבוקר בזו אחר זו בחניית בנין המועצה הדתית אותם ערך הרב חיים פינטו, וזאת בעקבות הנחיות החדשות, המגבילות והמחמירות של משרד הבריאות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קודם לכך הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית הכין את החופה עם העמודים ברחבת החניה ובכל חופה הכריז כי רק עשרה אנשים יוכלו להשתתף במעמד החופה ובמרחק 2 מטר בין איש לרעהו, בנוסף התיז לכפות הידים של המשתתפים ספריי אלכוהול לחיטוי.

בתחילה ערכו את הקנין והכתובה עם החתן  והעדים ומיד נגשו לחופה. הרב חיים פינטו ערך את החופה ובשאר ברכות כובדו הרב דהן יו"ר המועצה הדתית ורבני המועצה הדתית.

לסיום, הרב פינטו בירך את הזוג – "שיהיה בשעה טובה ומוצלחת, דווקא לעת כזאת יזכו לשמחה הגדולה לראות דורות ישרים ומבורכים ולחג פסח כשר ושמח ושיוסר מאיתנו ומהעולם כולו המגפה הזו במהרה".

יצויין כי הרב פינטו נכנס לבנין המועצה ומיד כבר ניגש לחתום על תעודות הנישואין של אותם זוגות שנשאו הבוקר שהוכנו ע"י מנהל המחלקה הגב' סוזן תחי', כך שבעצם אולי לראשונה!! תעודת נישואין עבור הזוג מוכנה תוך פחות משעה, וכל זה מרצון התחשבותו של הרב הראשי הרב חיים פינטו שלא לעכב להם את התעודה עד לאחר החג, היות ומחלקת הנישואין סגורה מלבד מקרי חירום.

הרב עובדיה דהן אמר, "כי זמן רב לא זכור לו שכל כך היה נרגש ממעמד חופה שכזו מצומצמת אבל עם שמחה פנימית של הזוג והמשתתפים וכולי תקוה שנחזור מהר לשגרה לקיים שמחות בארועים גדולים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן