ראש העיר הבא של אשדוד?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה רוצה לסמן החל מהשבוע את המועמד הבא לראשות העירייה, אם וכאשר יחליט ד״ר לסרי לפרוש. המועמד גדל והתחנך באשדוד, עשה חיל בצה״ל, לוחם מצטיין וגיבור ישראל, קוראים לו רומן גופמן, שהוא תא״ל בצה״ל ומתגורר באשדוד. לתא״ל גופמן הוצע את התפקיד היוקרתי – מזכיר הצבאי של ראש הממשלה, תפקיד שממנו צועדים מהר לדרגת אלוף. ומשם הדרך פתוחה לתפקידים הכי בכירים בצה״ל אולי אפילו לכס הרמטכ״ל.

תא״ל גופמן נשוי לרינה מורה לאנגלית, להורים יוצאי גרוזיה. פריחה חושבת שתא״ל גופמן יהיה מקובל על התושבים הוותיקים, גם על יוצאי חבר העמים, שכן הינו יליד חבר העמים, וגם על הדתיים והחרדים, שכן הוא למד במכינה קדם צבאית עילי, שם ביוזמתו ביקש ללמוד את היהדות במלואה.  פריחה מזכירה גם בשנת 1991/92 חזתה ופרסמה על ד״ר לסרי, שהיה עוד רופא צבאי במדים בחיל הים, כי הקצין סא״ל ד״ר יחיאל לסרי, יום אחד יהיה ראש העיר, ואכן זה מה שקרה.

פריחה גם עכשיו מרגישה שתא״ל גופמן יענה על הדרישות של כולם. (מעבר לעובדה שהוא היה אלוף הארץ באגרוף ותמיד נלחם). פריחה חושבת שמועמדים מטעם חבר העמים כמו כצנלסון ואחרים, תם זמנם שהם מתמודדים על רשימת עדתיות, וחשוב שסוף סוף יהיה מועמד המוסכם על כולם.

פריחה שמעה כי הזמרת האשדודית יובל דיין, הגיעה להתארח בתכנית ״בחצי היורם״ עם יורם סוויסה ב׳רדיו דרום׳. השניים החליפו חוויות, השלימו פערים מאז המפגש האחרון ודיברו בעיקר על דת ודברי תורה.

פריחה פגשה ביום שלישי האחרון את האשה, האגדה והבלונד פנינה רוזנבלום, בקניון ״סימול״, במסגרת השקת המוצרים החדשים משמן זרעי קנאביס שהוציאה באחרונה. נשים רבות הגיעו למקום כדי לשמוע מפנינה איך לשמור על עור הפנים, וכמי שנראית מיליון דולר ומתקרבת לגיל 70 (בסוף השנה) היא בהחלט יכולה לנדב כמה טיפים טובים.

משרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טובול, בחרו השנה לסמן את החזרת החטופים עם הפרחת בלונים צהובים במהלך מסיבת פורים של המשרד. פריחה מצטרפת לתפילות להשבת החטופים והחיילים במהרה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן