ראש העיר אשדוד ד"ר לסרי ביטל ההחלטה לקיים משחקי כדורגל עם קהל

ההחלטה עד כה הייתה לאפשר משחקים עם קהל של עד 1000 איש. המשחקים מחר שישי ושבת ייתקיימו ללא קהל.אגב לסרי גם החליט שגם בשבוע הבא התלמידים ילמדו בקפסולות.ההורים זועמים:באשקלון חזקו רגיל. אצלנו לא. מוזר"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי המשמש כיו"ר מל"ח במטה החירום העירוני הודיע כי הוא מבטל את ההחלטה הקודמת לאפשר כניסת קהל עד 1000 איש למגרשי הכדורגל בעיר. זאת לאור המצב בו עדיין יש ירי מעזה.

מחר ובשבת צפויים משחקים במגרשי הכדורגל ועל פי החלטה קודמת היה אפשר להכניס עד 1000 איש.

בישיבת במטה היום התגלע ויכוח סוער בין ראש העיר לחברת המועצה עו"ד הלן גלבר שאגב מקפידה להגיע לכל הדיונים.

הויכוח סביב שאלת פתיחת בתי הספר ללימודים. לסרי החליט כי הלימודים יישמרו בשיטת הקפסולות. גלבר דרשה לקיים לימודים בשיטת אשדוד ירוקה והיכן שיש מיגון לקיים לימודי באופן רגיל.

עו"ד גלבר.

לסרי זעם וטען כי האחריות עליו וכי החליט שזו השיטה טובה בנסיבות המצב. "אני מקבל החלטות לטובת עיר והתושבים. את מוזמנת לפנות לעיתונות בעניין"

ועם או בלי קשר הדיון נקטע בשל מטח כבד על העיר אשדוד .

ראש העיר אשדוד -ד״ר יחיאל לסרי:"הירי לעבר העיר היום (יום חמישי) מחזק את החלטתי ולפיה תלמידי ותלמידות אשדוד ימשיכו ללמוד בקפסולות עד להסרת כל איום רקטי מרצועת עזה.
במטח האחרון נורו 5 טילים, שלושה יורטו ושניים נפלו באזור לא מיושב. כמו כן, כפי שניתן לראות בתמונות כאן, נפלו רסיסים גדולים לפחות בשלושה מקומות ברחבי העיר כתוצאה מיירוט הטילים. דבר שמחזק את ההנחיה להקפיד להישאר במרחב המוגן 10 דקות מהישמע האזעקה.

במשך השבוע שמעתי קולות רבים, הורים, מורים, תלמידים ותושבים, שהאיצו בעירייה להחזיר את הלימודים למתכונת רגילה תחת הכי מוגן שיש. הקשבתי לכולם, גיליתי הבנה לעמדתם ואני גם מודע להוראות פיקוד העורף שקבעו שאנחנו עיר ירוקה. אך רק שלומם וביטחונם של הילדים וכלל תושבי העיר, ימשיך לעמוד נגד עיניי בקבלת החלטות על מדיניות המיגון. ואין בכוונתי לתלות את גורל העיר כולה בחסדי החמאס, שיורה מתי שמתחשק לו כפי שקרה היום בצהריים. לפיכך, מתכונת הקפסולות תימשך כדי לאפשר לכל תלמידה ותלמיד להגיע למרחב המוגן תוך 45 שניות, ולשהות בו את הזמן הדרוש עם הגנה מלאה. ובמקביל, נמשיך במתן פתרונות למוסדות חינוך ללא מיגון מתאים. כולל מהלך רכישת והצבת הממ״דים בגני הילדים ובתי הספר, שיצא לדרך והחל להיות מיושם.
בכל מקרה, ילא נתפשר על ביטחון ילדי אשדוד".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן