ראשי הגופים המובילים באשדוד: "השקעה בחדשנות תחזק את הכלכלה המקומית"

פורום Big20 באשדוד, המורכב ממובילי הגופים והארגונים המובילים בארץ הממוקמים באשדוד דוגמת נמל אשדוד, ביה"ח אסותא אשדוד, חברת נמלי ישראל, אגן אדמה, אלתא ועוד, התכנס על מנת לדון בנושא השקעה של ארגונים מובילים ובעלי כוח במשק בחדשנות וביזמות ככלי לחיזוק התעסוקה בעיר, כלכלת העיר וההכשרות המקצועיות

צילום: לירון מולדובן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מפגש העבודה הרבעוני נערך אתמול (שני) באירוח נמל אשדוד בין משתתפיו גבי כנפו – מ"מ רה"ע אשדוד, סגנית רה"ע אשדוד והממונה על אגף המסחר והעסקים – שרון מרק, יו"ר דירקטריון נמל אשדוד – אורנה הוכמן בכור, שיקו זאנה – מנכ"ל נמל אשדוד, ארז בירנוים – מנכ"ל אסותא אשדוד, יוסי אקרמן – נשיא אלביט לשעבר ומייסד שותף ברשת OpenValley. את ליווי הפורום מטעם האגף לקידום עסקים בעירייה מוביל ניר קורן – מנכ"ל חברת הייעוץ בילדאין. 

במהלך המפגש, דנו המשתתפים בעולם החדשנות במגוון זירות, החל מהזווית העירונית כמו "מדוע אנחנו בונים אקו-סיסטם של חדשנות ומסחר בשירותים?" דרך התמקדות בצד של ארגוני ענק כמו נמל אשדוד בדיון "מדוע נמל אשדוד בוחר להשקיע בסטארטאפים"  והצגת מודל האקסלרציה של נמל אשדוד, ועד דיון מצד המשקיעים בסוגיות כמו "כיצד נכון להשקיע לטובת פיתוח יתרון תחרותי עסקי"-זאת כדי להרחיב את אפשרויות התעסוקה בעיר על מגוון חברות התעשייה וחיזוק כלכלת העיר.

בפתיחת המפגש, ציינה סגנית רה"ע אשדוד את הערכתה הרבה למשתתפי הפורום ולתרומתם בהתפתחותה וצמיחתה של העיר אשדוד: "כל אחד ואחת ממשתתפי הפורום הזה מהווים גלגל מרכזי בדבר המדהים שנקרא העיר אשדוד. בלעדיכם לא נוכל לקחת את העיר לפסגת הקדמה והחדשנות ולממש את חזוננו כבירת ה eCommerce של ישראל, בשם כל תושבי העיר אשדוד אני מודה לכם על תרומתכם ופועלכם בעיר".  

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן