קריאה להקמת משמר אזרחי באשדוד בשל השחתת שלטי פרסום ברחבי העיר

את ההצעה מגלגל הפעיל החברתי שמוליק דואק שמחפש מתנדבים. ""נתייצב מדי לילה בתורנויות ובצוותים באזורים המועדים לפורענות. נצלם את העבריינים בשעת מעשה, ונעשה כל שביכולתנו לעכב אותם עד הגעת המשטרה, שאני מקווה שלפחות תשתף איתנו פעולה"

שמוליק דואק.. צילום: ארכיון
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"הגיעה השעה לקחת אחריות על חיינו בעיר ולהקים משמר אזרחי" אומר הפעיל החברתי, שמוליק דואק מאשדוד. "זה כבר כמה שבועות ברציפות ששלטי חוצות ברחבי העיר שבהם מופיעות תמונות של נשים, שמושחתות ומושחרות, על בסיס קבוע בכל רחבי העיר. מדובר בשלטי פרסומות, במודעות, בשלטים על אוטובוסים ועל חנויות ראווה".

לדברי דואק: "המצב הפך לבלתי נסבל, ומול אוזלת היד של עיריית אשדוד וחוסר ההצלחה של משטרת אשדוד לשים את היד על פורעי החוק, התחילו לצערי להישמע קריאות של תושבים להשחית תמונות רבנים ברובע החרדי, או להפיץ שם תמונות עירום של נשים. אסור בשום אופן להיגרר למעשים כאלה, כי אז זאת תהיה התנהגות פסולה בדיוק כמו זאת שאנחנו מוחים נגדה".

ש. מי לדעתך אשם? החרדים?

"רוב הציבור החרדי הוא ציבור מתון שלא עושה מעשים כאלה, ואסור להאשים את כולם במעשי קיצון של בודדים. מה שכן מותר וזאת אפילו חובתנו – להתגייס ולהגן בעצמנו על העיר, על חופש הביטוי והפרסום, על כבוד הנשים ועל הדמוקרטיה".

ש. מה בדיוק תעשו במשמר כזה?

"נתייצב מדי לילה בתורנויות ובצוותים באזורים המועדים לפורענות, וככל שתהיה התגייסות גדולה יותר, כך נוכל להתפרס ביותר מקומות, תוך הקפדה על הנחיות הריחוק והמרחק מהבית (בתקופת הסגר). נצלם את העבריינים בשעת מעשה, ונעשה כל שביכולתנו לעכב אותם עד הגעת המשטרה, שאני מקווה שלפחות תשתף איתנו פעולה. אז חוץ מתשלום "אגרת שמירה" לעירייה, שלא מצליחה לראות את הונדליסטים  במצלמות שפרוסות ברחבי העיר, אני קורא לכל מי שיכול, להתנדב למשמר האזרחי שלנו.  ככל שנהפוך לכוח גדול יותר, כך יהיו פחות תורנויות לכל אחד. אנחנו נתארגן ונתגבש בקבוצה פרטית ורק שם ימסר מידע על המקומות ועל הפעילות שלנו.מי שמעוניינים להצטרף ליוזמה, מוזמנים לפנות אלי . יחד נשים סוף לתופעה"

יצויין כי העירייה השבוע החלה בהחלפת השלטים שהושחתו בשלטים חדשים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן