קיץ של חגיגות באשדוד : כנסו לחוברת הדיגיטלית להתעדכן בכל אירועי הקיץ

חגיגות ״קיץ ישראלי״ באשדוד חוזרות במלוא העוצמה. כנסו לקרוא ולהתעדכן בלמעלה מ- 200 פעילויות המותאמות לכל האוכלוסיות ולכל הגילים. לנוחיותכם, חוברת דיגיטלית עם אירועי חודש יולי המתעדכנת מדי שבוע, ובה תוכלו לבחור את הבילוי המועדף עליכם. ראש העיר לסרי: "קורא לציבור לשמור על כללים קורונה וביחד נהנה ונעבור הקיץ בהנאה של אירועים"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חגיגות ״קיץ ישראלי״ באשדוד חוזרות במלוא העוצמה והכנו עבורכם קיץ מושקע במיוחד ובו למעלה מ- 200 פעילויות המותאמות לכל האוכלוסיות ולכל הגילים. לנוחיותכם, חוברת דיגיטלית עם אירועי חודש יולי המתעדכנת מדי שבוע, ובה תוכלו לבחור את הבילוי המועדף עליכם.

לקריאת החוברת >>> http://bit.ly/3ksj1vW.

ד"ר לסרי: "בשנה שעברה השביתה הקורונה את החגיגות וחשוב שנקפיד על ההנחיות כדי שלא נחזור לימי הסגרים וההגבלות. לכן אבקש כי ננהג באחריות, נשמע להוראות ונשמור על בריאותנו כדי שיחד נוכל ליהנות מכל מה שיש ל"קיץ ישראלי" באשדוד להציע". 

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "השנה נוספו לחגיגה מוקדים נוספים ובהם המצודה ובית אריה קלנג, שיארחו מגוון מופעים מובילים. נקיים הופעות עם מיטב האמנים, הצגות ילדים, פסטיבלים ברובעים,  מסיבות לצעירי העיר, קבלת שבת מול הים ועוד. וכל זאת תוך הקפדה על הנחיות הבריאות".

ש. ומה לגבי החשש מסגרים?

"בשנה שעברה השביתה הקורונה את החגיגות וחשוב שנקפיד על ההנחיות כדי שלא נחזור לימי הסגרים וההגבלות. לכן אבקש כי ננהג באחריות, נשמע להוראות ונשמור על בריאותנו כדי שיחד נוכל ליהנות מכל מה שיש ל"קיץ ישראלי" באשדוד להציע". 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן